Alla inlägg under februari 2017

Av Jammar. - 16 februari 2017 10:42

Var tvungen att besöka affären var nästan själv.. kul att se folk gå omring och flaxa med armarna.. Det är bara is och det regnar på det.. Folk vinglar omgring som om de vore på sniskan och tungan använs som ett balansorgan.. undrar om det är för vi saknar svans?,,.. Det är lyckliga gatan..

Av Jammar. - 16 februari 2017 09:07

Ja var ute på balkongen, och märkte att något inte stämde.. allt var så tyst? Kände att det regna fast det är -4 grader.. Inga bilar och folk var ute.. Det är nån cm is på allt..

Av Jammar. - 16 februari 2017 08:04

Träffa grannen ute på parkeringen och självklart blev det bil och brud snack.. Såg att han har satt upp bilder på sin familj framme på instrument brädan..Så jag fråga.. Jag kör försiktigt när jag ser min familj sa han.. han har kört rally i sin ungdom.. Jag ska fan också sätta upp bilder,,Jäkligt bra ide!

Av Jammar. - 16 februari 2017 07:36

Lite gung i soffa så här på morron..är inte fel....

Av Jammar. - 15 februari 2017 08:44

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards