Alla inlägg under maj 2017

Av Jammar. - 24 maj 2017 20:24

Av Jammar. - 24 maj 2017 19:56

Ja skulle det finnas krig främlingsfientlighet och lidande osv? Eller är det så att alla gudar har krig mot varandra så det är därför det ser ut som det gör?

Av Jammar. - 24 maj 2017 19:23

Att avpixlat har fått stänga ner.. Det är en sida för vitmakt och sd rasister.. Ni får gå in på Expos hemsida i stället..

Av Jammar. - 24 maj 2017 18:42

Ja dessa främlings fientliga, kan prata om sina bekymmer och skräck för flyktingar och främmande kulturer i åratal visst.. Att de aldrig lessnar?

En repris från tidigare i dag, eftersom den är så bra..

Av Jammar. - 24 maj 2017 18:23

Att vara nån typ av friherre och drönare.. Varför ska man göra livet svårt? Och varför ska man prata en timme om en knappnål?


Av Jammar. - 24 maj 2017 06:04

Något nytt bara en dag gammalt.. Tycker musiken passar en vacker morgon som denna.. Hoppas jag slipper höra den i hotellet eller i hissen, eller i restaurangen..för bra för det..



Av Jammar. - 24 maj 2017 05:33

Ja varför ska man sova när morgonstunden är så vacker... Så never stop falling in love.. Ni vet hur det är att falling in love.. Har hitta nått gammalt och en version av detta stycke som jag aldrig har hört förut.. Men jag föll pladask.. Musiken pumpar in energi i själen och alltet.. Gör som jag, sätt på hörlurarna och låt kraften i musiken ta er till en annan värd..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards