Alla inlägg under maj 2017

Av Jammar. - 22 maj 2017 08:07

Nu är det ett år till nästa vm.. Det står alltid några nunnor och tjyvröker i trappan ner till tvättstugan.. Jag jagar bort dom men de kommer alltid tillbaka..


Av Jammar. - 21 maj 2017 13:10

Ja var på långpromenad och det är varmt ute. Då kommer dom fram magnecylerna. De krattar på gårdar och cyklar, går, springer.. Dessa vita och då menar jag vita, tar av sig kläderna.. Tur det finns solglasögon så man inte blir bländad..

Av Jammar. - 21 maj 2017 08:25

Jag hade nog en progressiv dröm i natt? Ska inte förtälja vad den handlade om, men häftigt var det.. Vissa saker bör man hålla tyst om.. Ler.. Men kul, att jag kan nu räkna mig till de progressiva drömmarna..

Av Jammar. - 20 maj 2017 10:27

Snart ska jag iväg och bära ett piano.. Sedan hem och byta om till hockeyn..

Av Jammar. - 20 maj 2017 06:09

Om det är våren och som i sången "alla flickor blir så söta då" eller om de som får va med på film måste vara fotogeniska? Men hur som helst så är det vår nu och alla flickor är så söta så.. sockersöta..

Av Jammar. - 20 maj 2017 05:41

Arla i urtid fans inget. Och i arla sluttid finns inget heller.. När man har kommit i tänkandet till den absoluta slutpunkten.. Jaha då har man funnit meningen med livet..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards