Alla inlägg under augusti 2017

Av Jammar. - 15 augusti 2017 09:07

Syndat på en måndag..

Av Jammar. - 14 augusti 2017 09:31

Las Ekborg..ha haha

Av Jammar. - 14 augusti 2017 07:46

Jag spelar min musik och gillar att vara ute på nätterna.. Delar ut min kärlek lite här och där, och gillar att skämta och hitta på historier. Jag är en rökare och skojare en joker.. Har en humor som många skulle bli avensjuk på.. Folk pratar om mig och mina hyss.. Kallar mig för gangster av Love..  Mest är jag en joker och älskare.. Men är ingen bärplockare..

Av Jammar. - 14 augusti 2017 07:06

Inte så varmt utan en lagom temperatur.. Det har varit en sval natt här ca 8 grader, och det har man märkt, man har fått sovit hela natten..

Detta med att plocka bär, att det ska va så viktigt.. Jag äter knappt några bär, hade en burk mylta i kylskåpet som var några år gammal, det blev mögel på den. Ja och alla vet att man har varit en fjäll man. Så dom ringer och frågar om jag vill följa med och plocka.. Så man ska visa dom ställena.. Glöm det! jag äter inte bär.. I går träffa jag en på affären som ville att man skulle följa med.. Vill jag ha några bär så köper man.  Idioti att plocka bär.. Man blev ju tvångs kommenderad att följa med och plocka som barn.. Fan hatar bärplockning.. Tänk på det ni som har barn, tvinga dom inte.. De får men för livet.. Värst är väl lingon och hallonplockning.. Jag får ångest när jag tänker på det..

Av Jammar. - 13 augusti 2017 16:53

2-2 ja att det ska va så svårt för Östersund att ta tre poäng.. Ja nu hade Hammarby tur..

Av Jammar. - 13 augusti 2017 15:52

1-1 hammarby östersund..

Av Jammar. - 13 augusti 2017 07:24

Ja det går en högerextrem våg av våld i värden.. En kvinna dödades i usa av en högerextremist och skadade 16 st.. Och ett stort antal vapen har hittats hos norska högerextremister.. Undrar om de planerar en våg av terror? Hoppas att de har koll på vad de gör här i landet?


Av Jammar. - 12 augusti 2017 10:52

Att bota saker i hjärnan med musik.. Ja fan va lycklig jag är nu.. Har ett stort leende över hela ansiktet nu.. Ska man gå och likna en smileys hela dan nu?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards