Alla inlägg under september 2017

Av Jammar. - 19 september 2017 10:07

Kolla på kyrkovalet på webben.. och såg att sd politikerna fick 0 mandat här.. Fast vi har många flyktingar i kommunen.. Totalt underbart.. Jag älskar mina grannar.. Oh happy day.. det är så att man börjar tro...

Av Jammar. - 19 september 2017 08:40

Ja Malmö kommer hit och spelar fotboll i morgon.. Får nog skotta fotbollsplanen ren från snö först.. Vårat ÖFK får man hoppas vinner.. Skulle inte förvåna mig om det blir så.. Eftersom det är så många som tror på laget..



Av Jammar. - 19 september 2017 08:25

Ja man tycker synn om de som har främlingsfobier.. Brukar inte tycka synn om folk eftersom jag anser det är nedvärderande.. Men de som har främlings fobier gör jag så.. De har det inte lätt. Nu till valet nästa år så går vi hem ur hus och röstar så de får se, att över 90% inte tycker som dom.. precis som i kyrkovalet..

Av Jammar. - 19 september 2017 07:59

Har nyss vaknat och kokat kaffet annars så skulle jag ha tagit en bild.. Så laddar jag mobilen.. Solen skiner men det är bara 5 grader.. Det känns som det är snö i luften.. Var in till stan i går och köpte en lite mera avancerad termometer.. Den mäter temp både ute och inne..ler.. God morgon värden..heheh.. är avensjuk.. Har inget i dag så det blir en slappa dag..

Av Jammar. - 18 september 2017 12:43

Nu får de max koka kaffe på mötena! Nått övertagande av kyrkan blev det inte. fortsätt drömma sd... Tjo..


Av Jammar. - 18 september 2017 09:25

Över 90% säger nej till hat och främlingsfientlighet i kyrkovalet..


Av Jammar. - 18 september 2017 06:56

Goda nyheter bara. Bara goda nyheter. Över 90% av de som röstade tycker att det främlingsfientliga partiet sd inte har i kyrkan att göra.. Det är ju helt underbart.. Så att de som är sjuka ska få det bättre.. Bara goda tider..

Av Jammar. - 17 september 2017 17:01

Och nu på onsdag så möter ÖFK Malmö hemma.. Och det ska bli kallt och kan bli snö, så hoppas skåningarna har med sig lång kallingar.. Tjo..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards