Alla inlägg under oktober 2017

Av Jammar. - 3 oktober 2017 18:42

Varför ska man ändra tiden? Sommar tid är väl bra,, Kan ha det hela året om..

Av Jammar. - 3 oktober 2017 13:03

Fast det bara är några hundra meter..

Av Jammar. - 3 oktober 2017 09:00

Ställs det för höga krav på mänskligheten? Har vi nått övermax i krav? Är det därför de rika länderna flippar ur?

Av Jammar. - 3 oktober 2017 07:53

Ja vet inte om man ska skratta eller gråta.. Medicinpriset går till tre som har kommit på att man bör sova på natten när det är mörkt och äta på dan.. ja jäklar det kom jag på för 40 år sedan.. Skulle haft nobelpriset då jag..

Av Jammar. - 3 oktober 2017 07:28

Att vakna med att vara totalt täppt i halsen och näsan är inte så roligt.. Var väl ute för mycket i går i höstrusket.. Det är varmt ute 10 grader, beror på den sydliga vinden.. Som jag sitter nu så är det vänstervindar som blåser.. Så saknar jag min vän.. Hon är i usa med allt skit som är där..


Av Jammar. - 2 oktober 2017 19:07

Ingen i vänstern förnekat Stalins politiska förvisningar och mord han var ju inte ens vänster .. De nazistiska rörelsens här i landet förnekar förintelsen.. Det är skillnaden.. Inte många här i landet som dyrkar Stalin. Men det är för många som dyrkar Hitler..


Av Jammar. - 2 oktober 2017 18:38

Vapen lobbyn ber vänstern i usa att inte utnyttja detta vansinnes dåd från vit makt rörelsen..

Av Jammar. - 2 oktober 2017 17:40

Ja man ska veta vilken klass man kommer från.. De har höga inkomster, en bra slant undanstoppad. De har intressanta och status fyllda jobb..En och en annan dold löneförmån ingår säkert.. De är de nya förtryckarna..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards