Alla inlägg under november 2017

Av Jammar. - 3 november 2017 08:36

Glöm inte att det är röd dag i morgon.. Många affärer har stängt, som bolaget..I dag är det fint nix vind blå himmel och 3 grader..

Av Jammar. - 2 november 2017 18:51

Fler och fler säger nej till sd partiet! Deras skrev grävande politik där allt handlar om hat hot och flykting förakt.. Ja de är bara ett fåtal men skriker som grisar.. Nu var jag stygg med grisarna..

Av Jammar. - 2 november 2017 15:05

Nu går det inte att koncentrera sig på nått allvarligt.. Nu finns det bara en stor boll i skallen och tron på Östersund FK.. Snaxen är fixade och ölglasen diskade.. Pantat ölburkar så det går att fylla på med fler.. Här är det 0 grader och blåser nordliga vindar.. Synd att det inte är hemma match.. Det är visst 23 grader och soligt i Bilbao..

..

Av Jammar. - 2 november 2017 11:51

Människor som arbetar inom handeln och mest kvinnor lever ett allt otryggare liv.. Det är som lösa förbindelser..otrygga anställningar, sexuella trakasserier, bemanningsföretag, deltider och nystartsjobb..

 

Av Jammar. - 2 november 2017 08:37

-1,3 % enheter.. De är nog borta före valet 2018 om de fortsätter sjunka som en sten i vatten... Happines...

 

Av Jammar. - 2 november 2017 08:14

Ja snart bara 12 timmar 50 minuter kvar till det stora nedsläppet.. Rött och svart pumpar hjärtat..


Av Jammar. - 2 november 2017 07:05

Jag har fått ett brock på magen.. Ser ut som om jag skulle va gravid.. Men jag är ju en man.. Men tanken har slagit mig att jag ska uppsöka ett stall till jul.. Om jag skulle föda? Tänker mig att tre vise män byts ut mot tre kåta slampor som kommer med öl och gräs och vårdar mig ömt i stället för guld och myrra.. Jag kollar upp mot himmelen och spanar av, om jag ser nån stjärna som jag kan följa..

Av Jammar. - 1 november 2017 19:32

En taxi vd i Stockholm är dömd för fysisk attack mot en anställd. När ska våldet mot arbetssäljande arbetare upphöra? Arbetare blir skadade och mister sina liv på arbetsplatser.. Och feta vd och chefer flinar ironiskt.. Skyddade av stat och rättsväsende.. Cheferna har nån typ av vaneföreställning av att det är tillåtet att använda våld mot anställda..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards