Alla inlägg under november 2017

Av Jammar. - 13 november 2017 19:18

Kom hem åt och sov nån timme efter maten.. Just efter jag vakna så ringde en av mina älskvärda grannar och ville ha hjälp med att skruva in en lampa.. Eftersom jag förespråkar att gamla människor inte ska klättra.. De är så älskvärda det finns nog inte underbarare människor.. Mannen kommer hit lite senare och ska titta på fotbollen.. Önskar att alla ska ha lika underbara grannar som jag.. Var också på begravnings Byron och gav en slant till cancerfonden.. Min mammas före detta chef har dött.. Kommer ihåg tanten sedan jag gick i skolan..  När jag gick hem från skolan så gick jag alltid förbi hennes kontor.. Och hälsade på.. Hon var en mycket? ja det finns inte ord för det.. Eftersom hon var chef för många kvinnor i ett kontors hus.. Det var nog många ensamstående mödrar som hon brann lite extra för.. Ja jag kommer ihåg att hon gärna tog i hand och klämde på kinden och sa att jag var en pojke med klass.. Vila i frid tanten..

Av Jammar. - 13 november 2017 13:26

Den högerstyrda delen av borgarna vill förhandla angående Chefer som beter sig odiskutabelt svinaktiga som har en sned sexsyn.  Och företagare som smiter från att betala skatt, kallar sig själva för 1000  mer en skattebetalare och den arbetande klassen, i själva verket så betalar de 0 i skatt efter alla avdrag.. Alla dessa som dör på sina arbetsplatser pågrund av bristande ansvar hos arbetsköparna i arbetsiljöfrågor.. Så nu vill man förhandla om LAS.. Som en sista panikartade hysterisk strid vill man försämra mer för den arbetande klassen.. Den högerstyrda delen är patetiskt hysteriska nu när de känner att folket vill något annat och det har blivit bättre efter alliansen.. De kommer att förlora valet liksom sd partiet 2018..

Av Jammar. - 13 november 2017 07:23

De flykting och  främlingsfientlig fortsätter att sjunka, snart under 10% Och då är det med hela vitmakt rörelsen och annat patrask.. Snart kan man säga att 90% inte tycker som sd partiet och vit makt rörelsen.. De är genomskådade att de vill styra med hot och våld..

Av Jammar. - 11 november 2017 09:47

Är man lat så blir det bilder från loftet.. Man måste väl ut i dag men ska vila ett tag till.. Ja och läser om Borås stad som är ute och cyklar.. "Ett sånt hån mot personalen i äldreomsorgen" De bönar och ber om pengar för att klara verksamheten. Så köper kommunen elcyklar för 75,000 kr styck.. Ja vad ska man säga?

 

Av Jammar. - 11 november 2017 08:17

Allt är täkt av en cm vitt nattfrost pulver. Det är ganska vackert ute.. Soluppgång och en halvmåne som skyndar bort.. Nä men jag ska inte gå ut. Man skulle kunna ta många fina bilder. Ska sitta och läsa om hur skattesmitarna blir rika på välfärdens bekostnad.. Den rika eliten gömmer undan pengar.. Deras samvete är inte vitt utan svart efter åratal av girighet och våldtäkter på den svenska välfärden..

Av Jammar. - 10 november 2017 19:01

En sd politiker som anses vara en säkerhetsrisk får vara kvar som politisk vilde.. Man funderar ju.. Va fan.. Om det hade varit en sosse eller vänsterpartist så skulle sd politiker skrikit så de skitit..

Av Jammar. - 10 november 2017 07:24

Försäkrings bolagets chefer våldtar nyanställda kvinnor och systematiskt utnyttjar de.. Man tror inte att det är sant.. Man saknar ord för sånt här... Visst har man sett och misstänkt saker på vissa ställen man har jobbat på.. Jag har faktiskt en bomb att släppa. När jag jobbade i Åre så hände det saker.. Misstänkte att unga säsongs arbetande flickor blev utnyttjade av chefer.. Och det var nog verklighet.. Har funderat på detta och har dåligt samvete! Jag  hjälpte inte eller pratade inte om det då! Jag var en dålig arbetskamrat.. Kommer ihåg att jag fick vissa blickar som bad om hjälp.. Detta hände för ca 10 år sedan. Ska försöka skriva mer om detta senare..

Av Jammar. - 10 november 2017 06:32

En typisk skattefifflare bor i Stockholm har företag utnyttjar den arbetande klassen och har brevlådeföretag i nått skatteparadis..När pensionens åldern kommer så flyttar de utomlands.. Så de slipper betala skatt.. Sedan när de blir riktigt gamla och sjuka så flyttar de tillbaka hit, och utnyttjar våran relativt billiga sjukvård. Och kostar oss arbetande ärliga skattebetalare tusentals kronor om dagen.. De egotrippade skattesmitande parasiterna slår sig gärna på bröstet och tycker de är så jävla bra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards