Alla inlägg under december 2017

Av Jammar. - 28 december 2017 07:07

Det är minus sju grader och några sekundmeter vind. Det snöade i går så vi har nån dm snö, och mer är att vänta.. Såg att det ska bli mulet på nyår.. Så det är ingen ide att skjuta raketer.. Jag gillar inte idiotin med raketer eller smällare ett totalt kapitalistiskt vansinne,, fast jag inte är en hund..


Av Jammar. - 27 december 2017 19:55

Om det hade varit en polis eller militär som hade dött på sin arbetsplats så skulle det ha vara landssorg.. Men när en enkel arbetare dör så bryr sig ingen.. Även fast de är en familje försörjare och har barn eller barnbarn eller en make som de har levt med i ett antal år. Och dödsfallet är en katastrof för familjen så vänder de styrande ryggen till....

Av Jammar. - 27 december 2017 19:10

Även att fler tips kommer in om dålig arbetsmiljö så så sitter beslutsfattarna och petar navel ludd.. Det är konstigt att en arbetares liv värderas som en mygga.. När ska morden på det arbetande folket upphöra?


Av Jammar. - 27 december 2017 18:07

Tven är på g kan få den i morgon men soffan vetefan.. Ringde och de sa att de inte har tagit emot nån order.. fast jag har en orderbekräftelse. Så har fått använda hela eftermiddagen med mejl och skickade kopior att allt är betalt och beställt.. Hatar hästhandlare bilhandlare och möbelhandlare.. Det är ett jäkla pack.. Bunta ihop dom.. Nån mer näthandel blir det inte för mig..



Av Jammar. - 27 december 2017 08:48

Varför jag gillar en viss typ av musik. Får ca 15 år sedan blev jag satt i trans av en shamansk kvinna med trumning i en gammal fäbodvall. Det var inga droger med i spelet inte ens öl.. Hon spelade på en trolltrumma och jag föll i nån typ av trans.. Fick uppleva saker.. som jag inte vill prata om..Men häftigt var det.. Jo nu den nya musiken, sitter oftast med hörlurar och oftast så hamnar jag i trans.. Allt i nuet försvinner och så har jag nog haft det varje morgon i flera år.. Har nog lätt att hamna i trans av en viss takt och trumning..

Av Jammar. - 27 december 2017 08:13

Det har kommit mycket snö i natt.. minus sju grader nu och uppehåll. underbart vinterväder med snötyngda trän.. Och vaktmästare som står och skottar snö lite här och där.. Det ska visst snöa fram till nyår.. Kan bli nån meter.. Så har jag knaprat i mig en sjudagars antibiotika kur för en häst, så nu är jag piller fri.. Undrar om jag får teven och soffan i dag?

Av Jammar. - 26 december 2017 22:46

En norsk spion gör en Therese Johaug och säger, jag är oskyldig, Jag blev lurad.. Klart han är skyldig!

Av Jammar. - 26 december 2017 22:24

Min dator har varit lite seg det senaste halvåret. Funderat på att köpa en ny.. Men ville pröva detta med en extern disk först.. När jag ändå var i stan i dag så köpte jag en på en Tb..Har lagt över musik och säkerhetskopior och den blev som ny..Ska lägga över lite bilder också..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards