Alla inlägg under februari 2018

Av Jammar. - 20 februari 2018 06:51

Vakna utsövd.. Fick skäll av ordförande på årsmöte i går.. Men det är som att hälla vatten på en gås för mig.. Det bara rinner av.. Jag fick mig ett gott skratt . Ja sa väl nått i stil med Du är en diktatorisk hirarkistisk konformist förtryckare.. Och då blev hon arg? Ja ja kul var det  iallafall. Annars så kvittrar jag som en tjädertupp denna morgon.. Börjar få en fast och fin rumpa efter alla  km som jag har gått.. Har faktiskt träningsvärk.. Det är så underbart att få känna sig frisk i kropp och själ.. Tjo..

Av Jammar. - 19 februari 2018 16:39

12 st ensamkommande flyktingbarn tog livet av sig förra året. Hur kan man leva med sig själv när man driver hatets och rasistisk flykting politik.. Rena rama barnamördare tycker jag.. Bara för att vissa politiker bara har två celler i hjärnan och de är osams.. Ingen är illegal!

Av Jammar. - 19 februari 2018 06:35

Rasistiska högern och religiösa fanatiker begår flest våldsdåd.. Skolskytten som i onsdags sköt 17 st har sagt att han "hatar judar,svarta och migranter och vita kvinnor som har relationer över rasgränser"  och hon religiösa mamman som stack sin dotter i halsen med ett kors för att hon trodde hon var besatt av djävulen..

Av Jammar. - 17 februari 2018 15:04

Ishockey i OS ja detta ryska land producerar ishockey spelare på löpande band.. Nu ser det ut som om USA får storstryk av CCCP.  Räkna aldrig bort ryssarna! Stora favoriter är dom ryssarna.. För en hockey älskare så smälter man för deras underbara spel..

Av Jammar. - 16 februari 2018 08:28

Beställde detta skärp för nån tid sedan av en kille (same) här i byn, han är duktig på detta.. Och fick det i går.. Passar bra till mina röda byxor.. Ler..

 

Av Jammar. - 15 februari 2018 06:11

Äntligen kan domarna i AD se saker efter lagboken. Denna gång bröt arbetsköparna mot förhandlingsskyldigheten.. Om jag inte minns fel så är det paragraf 15 i arbetsrätten..

Av Jammar. - 14 februari 2018 21:05

Såg programmet om Knutby och om en mycket mörk hemlighet om hur det står till inom den frireligiösa rörelsen i detta land.. Ja det är inte så mycket att säga, att de som är religiösa är knäppa nötter.. Eller rent ut sagt jubelidioter..

Av Jammar. - 14 februari 2018 18:31

Ja nu är det 24 timmar kvar tills Östersund ÖFK möter Arsenal här hemma i minus fem grader och massor av snö. Men det har skottats och sopats så match blir det.. Men för de som ska kolla live så är det skoter overall som gäller.. Tur att alla biljetter är slutsålda..

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards