Direktlänk till inlägg 14 september 2018

Grillen invigd!

Av Jammar. - 14 september 2018 08:09

Mulet kallt bara fem grader. Grillen är kvar efter invigningen i går och det gick ju bra. även att dricka två 33cl öl och vad gott det var, vilken underbar dryck det är! Fast jag inte var så pigg så funkade det, vill mest vara för mig själv nu med magen och sånt trivs bäst så! Fick rusa till apoteket och lösa ut blodtryck medicin, läkaren ringde. Men annars så läker magen bra och svullnaden börjar gå ner. Så valet nu börjar siffrorna ramla in men allt är inte klart. Det var 17 ogiltiga röster här där jag bor efter valnatten, och nu bara en! Det skrämmande är nu när man ser vart de rösterna har gått så ser man ett mönster som om nån har godtyckligt gjort vissa röster ogiltiga från vissa partier. Annars så är sossarna störst och där borde statsminister väljas! Så är det skamligt att de i moderaterna får gå ut och utropa sig till segrare med sina 19% mot sossarnas 30% och hetsa upp folk med statsomstörtande uttalanden. Jag som Anarkist borde jubla åt det men när man ser till syftet så blir jag rädd, polis kupp eller militär. Det är inget man vill ha! En revolution ska komma från folket 80% och inte från 19%! Folket ska avskaffa staten och kapitalismen med hierarkiska pyramider. Inte några 19% överklass med fascister som tror sig veta bäst!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Torsdag 18 april 08:39

Att bada med en leopard i badkaret eller rida på en kamel i öknen? Att sitta och vänta på att börsen ska öppna, och tittar på hur duvhöken flyger mellan husen..  Har laddat upp med en massa kosing så man kan göra affärer handla.. Känner för att göra ...

Av Jammar. - Torsdag 18 april 05:45

Noll grader och mulet ute här i landets mellersta del. Och måsen skriker rofullt. ...

Av Jammar. - Onsdag 17 april 20:19

Vårdbiträden i äldreomsorgen har blivit blåsta en gång till av fackförbundet. Det blev ingen strejk eftersom förhandlarna slickar varandra i röven. Det är så totalt korkat.. Det blir inga bättre löner eller arbetstider.. ...

Av Jammar. - Onsdag 17 april 18:42

SD och KD politiker är sådana som vill bestämma över andra som i en fascistisk stat eller polisjunta. Låt de som vill vara som de vill vara, så även sexuellt. Det är sjukt att bestämma över andra.. Låt folk få ha frihet. Sköt dig själv och skit i and...

Av Jammar. - Onsdag 17 april 06:35

Noll grader och måsarna skriker här i landets mitt.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards