Alla inlägg under oktober 2018

Av Jammar. - 9 oktober 2018 06:09

En grad och tvärsvart ute. Så är mina funderingar på detta om man ska äta D vitamin i år?  Jag mår ju bra så, men för säkerhets skull så ska jag fundera på saken man kan ju ta ett piller varannan dag. Såg att det ska bli en varm vecka nu här i mitten på landet!

Av Jammar. - 8 oktober 2018 07:37

Tre grader och grå väder. Så vakna med ett leende på läppen och sång i sinnet! Sitter och dansar samba i soffan jag. Så tar han i Hörbys nya sd politiker tillbaka fler uttalanden  efter EXPOS granskning.  "det var dumt gjort" sa han själv för han har försvarat nya tider.! Har de fått en glapp tjäftig skrik nasse till ordförande i Hörby?


Av Jammar. - 4 oktober 2018 06:50

ja noll grader och lugnt! Känner mig otroligt lat i dag, ska inte göra nått. Fast det behövs diskas, städas plocka undan m.m? Nu blev jag totalt slut, bara att tänka på allt som bör göras. Så ska jag ut och jaga Kvarnar som han Don Quijote. Det finns en egen historia bakom detta med kvarnar men den berättar jag inte nu.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards