Alla inlägg under november 2018

Av Jammar. - 11 november 2018 07:24

Fem grader och regnar. Söndag och allt skit som ska göras. Städa, diska, ladda mobilen, tvätta, beställa syprylar. Och ska väl kolla på säsongens sista fotbolls match. ÖFK spelar hemma mot Hammarby. Sydde två gardiner till i går, och två knapphål så jag kan ha manschetter. Ska väl gå och handla också, men har glömt vad jag skulle köpa? 

 

Av Jammar. - 10 november 2018 13:32

Ja konståkning sy gardiner och ishockey och en öl! Damernas fria åkning var nått i hästväg fast de största ryska stjärnorna inte var med. Herrarna var spännande men för mycket snubblande och rovsättande.  Så tyckte jag att lite japan favorit eftersom det var i japan ryssarna var minst lika bra.


Av Jammar. - 10 november 2018 02:18

Åklagare får inte vara med för att hon anses vara jävig? För vad? Jo för att hon har försvarat lagen om hets mot folkgrupp. Hon har delat inlägg på en grupp som anser att "SD är lika med rasism" Ja det vet väl alla att så är fallet. Som att säga att en "kålrot är lika med en rotfrukt" Klart att SD politikern har brutit mot lagen om hets mot folkgrupp och ska dömas! Heja åklagaren sätt han i fängelse på vatten och bröd! Sådan där rasister, fascister ska inte få gå på gator och torg!


Av Jammar. - 9 november 2018 11:10

Här är hon ryskan som jag blev så imponerad av som ligger 6a. Efter korta programmet.

Av Jammar. - 9 november 2018 09:30

Klart bästa konståknings tävlingen i år! De har väl läst vad jag skrev sist? Gladaste överraskningen var nog ryskan Alena som var på 15 plats på ryska mästerskapen som är på 6 plats efter korta programmet. Hon smackade dit med ett kanon åk. Annars så är det ryss jap jap och kor. ska bli spännande fria åkning i morgon. 

Av Jammar. - 9 november 2018 06:31

Hiroshima står för helgens konståkning först ut är damernas korta program. Kl 08.00 på Eurosport 2 live. Ingen Alina eller Medvedeva ställer upp. Och kl 11 är det herrarnas tur med han japanen hoppas jag. På hemmaplan lär det bli nått kolossalt?

 

Av Jammar. - 8 november 2018 07:21

Köpte en symaskin så har lagat en tygväska så nu har jag två så det ska bli lättare att handla! Så har jag snackat med de på affären (ICA) om att de ska ta bort plastpåsarna vid grönsakerna, och ersätta de med papperspåsar. Jag har med mig egna småpåsar av papper när jag handlar grönsaker. Nu kan jag sy små grönsakspåsar själv! Ska fixa knapphål i dag på en skjorta, så det går att använda manschettknappar.  

Av Jammar. - 8 november 2018 06:08

Aktiva geomagnetiska förhållanden. Observerad Kp:4 värdet uppnådd 04 18 UTC. Ett trans ekvatoriellt kronahål detekterades i jordriktad position onsdag 07 november. Vad betyder detta nu då? Jo att viss elektronisk utrustning kommer att krångla och att en hatt av aluminium bör bäras. Nä så farligt är det inte.. He he

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards