Alla inlägg under december 2018

Av Jammar. - 29 december 2018 12:43

Kommer ihåg nått från förr att man skulle alltid tända ett ljus när man syr, eftersom då blir det mindre damm i luften? Har gjort det nu några gånger och ja det kan stämma, senast i går sydde jag. Är det nån fler som har erfarenhet om det? Eller är det bara hokus Bokus?

Av Jammar. - 29 december 2018 08:19

Tre grader varmt ute och lite blåst. Trycket 135-105 p84 det är väl ok? Sov nog 12 timmar i natt också. Blir en dag i väntans och orolighetens tecken i dag. Mycket sport på tv i dag, och det är väl kul eller? Råkade en gammal kompis före jul och vi beslöt att träffas efter nyår, och det ska bli riktigt kul. Men var tvungen att fråga om han gått över till den mörka sidan (röstar på SD eller sånt skit) Nädå det var ingen fara. Så det ser jag fram mot! Såg ett naturprogram  om lejon i går hanar och honor och hur det funkar i flocken. Men mår illa när man ser hannar biter ihjäl andras ungar. Ska förklara innebörden i detta nån dag,  Jag är ju kattmänniska. 

Av Jammar. - 28 december 2018 19:41

Jaha det är nog flera som skräms över hur rättvisan ser på mord på fattig och från ett annat land. Vilken signal sänder detta till högerextrema och vitmakt rörelsen? Om man åker dit så får man bara sex månader för mord på fattig! Det är fruktansvärt skrämmande. Hur har det kunnat bli så här? Hoppas för den övriga befolkningens skull att detta överklagas av åklagaren! Om jag skulle sparka skiten ur nån kapitalist så skulle jag få livstid.



Av Jammar. - 28 december 2018 07:53

Två grader varmt ute och lugnt. Det sandas så snart har vi grusgångar som på kyrkogården ute. Trycket 138-106 p70 och det är väl ok fast jag inte fick se nån hockey i natt, jag sov.

Av Jammar. - 28 december 2018 06:12

Gick och la mig tidigt i går för att kunna se på hockey i natt men sov hela natten. Brukar ha perioder där jag sover som en död och nu kommer den att va under VM. Då man vill va vaken på nätterna. Det är den jävla julens fel. Dessa perioder brukar infalla strax efter fullmåne då sover jag som en död i nån vecka! Glömde skriva på ett inlägg, ha en bra dag! Ha en bra dag!

Av Jammar. - 27 december 2018 11:27

Barn som kommer från ett land som knappt sett snö på vykort har gjort en snögubbe. Undrar om det sitter i generna hos alla barn på jorden?

 

Av Jammar. - 27 december 2018 07:06

Fem grader varmt och lite blåst och det sandas ganska friskt, det är nästan svart på isen. Så har dagen börjat bra fint tryck och vi spöade finnarna med 2-1. Hockey verkar var bra för mitt blodtryck. Så måste jag säga att sportmässigt så är ryssarna duktiga! Evegenina som har först gått över och har en kanadensisk tränare som nog var den nervösaste personen där. Han var alldeles nipprig. Hon gjorde en medioker åkning men fick stående ovationer, publiken älskade henne. Hon har inte hämtat sig riktigt efter skadan, det syntes.


Av Jammar. - 27 december 2018 05:25

Att få stiga upp tidigt kl 04.00 och titta på hockey VM. Dricka kaffe och en macka lägga in en fin snus Ohhh underbart. Man borde tvinga upp alla kristna julhysteriska kärringar så fick de känna på äkta underbar lycka! Nä men det gör man inte eftersom vi är bättre en dom, de tvingar oss och det gör inte vi.

Det står 1-0 till sv i början på andra.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards