Alla inlägg under december 2018

Av Jammar. - 12 december 2018 17:29

Nu kommer en ny mörk tid som medeltiden att drabba landet med fattigdom sämre skola och sjukvård åldrings vård. Vi får förbereda oss på flera mardröms hemska historier, sjuka dör för att det inte finns hjälp att få! Handikappade av olika slag får det betydligt sämre! Ungarna på skolan får läsa böcker som inte är relevanta med verkligheten. Allt detta kommer att drabba oss bara för att vit makt och högern vill bli rikare och att rasismen ska få härska och att de kristna stollarna ska få finare kyrkor och att adel med sin flärd ska kunna spegla sig i guld kantade speglar! Polis i varje knut och en militär som har sina polerade vapen att få visa upp! Det kommer inte att dröja länge förrns vi kommer att ha en svältande befolkning och arbetarklass och censur som kommer att slå alla rekord!



Av Jammar. - 12 december 2018 07:44

Ett massivt attack program mot mot högern och SD behövs. Budget förslaget som de har lagt, leder bara till att göra de rika rikare och arbetslöshet rasism och hot. Sämre tider om nån månad om de får som de vill. Det är så när borgarna och högern med vit makt har makten! Har varit med förr, så vet det.

 


Av Jammar. - 12 december 2018 06:36

Minus sex grader och lugnt. Trycket var bra nu på morgonen 147-109 p85. Så har jag slarvat bort fjärren till tv i natt? Jag hittar den inte? Hittar bara en massa ställen som jag måste dammsuga på ja. Blev lite rädd angående mitt tryck i går och var lite svajig. Tur det var bra i dag. Så fort det blir ljust får jag fortsätta söka efter fjärren?



Av Jammar. - 11 december 2018 17:50

Jo den är väl modern och så? Maria nuppar med två så faderskapet ej går att fastställa ja så beskriver väl bibeln det hela och nu har man slagit spiken på skallen så att säga. Jag har inte tittat så mycket men så uppfattar jag kalendern i år.

Av Jammar. - 11 december 2018 17:33

Allt negativt som skrevs angående nobelmiddagen rensades bort med censurens verktyg i går.

Av Jammar. - 11 december 2018 17:02

Det går sakta men säkert utför med SD politiker och dess anhang! Rasismen, muslimfobierna, klimat förnekelsen, hoten är inte längre inne i svensk politik! Ett nyval nu skulle sitta fett fint!

Av Jammar. - 11 december 2018 15:44

Jo blev gammal i dag, köpte halkskydd till skorna! Att gå med de inne på affärer är som att gå med skridskor. Man går som man har skitit på sig? Men de funkade utmärkt ute nu när det är ca 40cm snö och noll grader. Det blir otroligt halt där de har Plogat. Så va tjejerna på hugget i dag. En som satt och flörtade med mig på bussen hela vägen in till stan. Var nära att ge ett visitkort, men hon var för farlig för ung. Så en svårflörtad sak som jag har flörtat med snart ett år, var med på noterna. Och hon expediten där jag köpte halkskydden var på mig hela tiden. Om det är månen eller?



Av Jammar. - 11 december 2018 08:16

Ja nu sprack manschetten till blodtryckmätaren! Läser om flygvapnet som ska flyga i gran formation över landet. Ska köpa en stor fet boforskanon och skjuta ner de jäkla miljöförstörarna om de flyger över här! Man undrar va tusan är detta? Har flygvapnet nötter i skallen. Inga nya pengar där!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards