Alla inlägg under februari 2019

Av Jammar. - 26 februari 2019 08:21

I dag så är det skidåkning och så klart man ska titta på det! Men nu vill jag tipsa om backhoppningen efter, det är damernas lag tävling och damerna hoppar bra och vackert. Det är nått att titta på.

Av Jammar. - 26 februari 2019 06:36

Fyra grader och blåst ute. 135-110 lite högt under tryck men p71. Tänker väl för mycket på pippalari? Tog för först gången krasse på mackan nu på morgonen (egen odling) Vilken god smak påminner lite om peppar rot. Så friterade jag för första gången i går och det gick bra och det blev gott kyckling ben.

Av Jammar. - 25 februari 2019 15:46

  Förra året i denna tid var det OS och snö. Nu får man gå i gummistövlar eftersom det är pölar av vatten nästan översvämning. Klimat förnekarna sitter inne och vågar inte gå ut. Eftersom det är gröna gräsmattor. Det är bara slutet på februari.


Av Jammar. - 25 februari 2019 05:36

Tre grader varmt och det blåser. Trycket är 145-104 p64 det är väl ok? Så musiken som betyder så mycket och ser en dragning åt det mer avancerade hållet mer och mer. Så kravet på kvalitén ökat. Jag skulle somna om jag blev tvungen att lyssna på vanlig slager som melodifestival musik. Jag har väl aldrig gillat knätoffs eller hästjazz musik. När jag var ung och många lyssna på abba så lyssna jag mer på pink floyd.

Av Jammar. - 24 februari 2019 17:07

Det blåser ganska bra här. 17-18 s/m och det ska öka till natten till 20-25 s/m. Ja tur man slipper vara ute. Vid noll grader och 20 s/m så är kylefekten minus 20 grader. Så kul att det blev ett guld för damerna i skidåkningen i dag.

Av Jammar. - 24 februari 2019 08:55

Oj nu regnar det ganska bra så det blev ingen sol. Trist för sportlovsfirarna, vi här i mellan Sverige har sportlov v 10. Hoppas det kommer lite mer snö tills dess så ungarna har nått att åka på? Eftersom snart har allt töat bort.


Av Jammar. - 24 februari 2019 07:33

Noll grader ute och det är ljust. Kan bli sol i dag. Trycket är bra 132-97 p86. Blom vattnar dag i dag, man får nu  öka vattnet eftersom dagen blir längre och längre. 21 mars är väl dag och natt lika långa.

Av Jammar. - 23 februari 2019 18:39

Forskare känner sig hotade. De förstår inte vad de gör för fel. De drar ut tänderna på hundar och sedan så avlivar de hundarna. Man undrar va  tusan det är för fel på mänskligheten. Hur kan man utsätta djur för ett sådant lidande?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards