Alla inlägg under mars 2019

Av Jammar. - 11 mars 2019 16:10

Var in till stan i dag och det var ok. Den var så vit och fin snöröjarna körde för fullt. Så såg jag några skidskyttar. De var väl ute och kollade på stan eftersom det är en tävlingsfri dag i dag. Så var det detta med Brorsons missar i går och lidandet med henne. Undrar om hon kände flera hundra tusen tankar som tänkte på henne i går? Nu är det bara att komma igen! Glömma detta! Sånt händer. 

Av Jammar. - 11 mars 2019 07:19

Telia bjuder på viasat film denna vecka och i kväll visas solo star wars och den måste man ju se kl 21,00. Är inte nästan star wars nörd. Hör jag ordet star wars så faller jag i trans. Filmerna är större än borta med vinden och sond of music. Som pink floyd är inom musiken de är ju störst.

Av Jammar. - 11 mars 2019 06:17

Minus tolv grader och lugnt och en jäkla massa vit ute, som mitt samvete. Tryck 132-95 p66 t36,4. Så väger jag under 100 kg nu, 98kg är 192 cm lång. Tjo. Så fortsätter det att gå dåligt i skidskytte vm. Trist trist. Jag kräver medaljer av ädlaste valör. 

Av Jammar. - 10 mars 2019 08:54

Minus fem grader och lätt snöfall.

Av Jammar. - 9 mars 2019 20:50

Otroligt bra kvalitet på flickorna i kvällens tävling som är nyss är avklarad. Nu kommer man att ställa betydligt större krav på seniorerna i nästa veckas tävlingar för seniorer i vm! Ryskorna vann som väntat. Men nu har andra länder tagit ett steg närmare som japan och usa.

Av Jammar. - 9 mars 2019 09:05

Sitter och tittar ut på ett snöfall med flingor stora som handskar. Och är glad för att jag bor i hyresrätt, eftersom snöskottning är en tjänst som man betalar för med hyran. Samma är det med sandning och gräsklippning. Hyresbolagen är skyldiga att fixa sånt. Det är mycket man kan kräva som hyresgäst! Så lider inte jag av snön. Låt det snöa det är snart vår och den töar bort. Tål att få snö på skorna.

Av Jammar. - 9 mars 2019 08:05

Nikolaj slutade på 21 plats i finalen bra jobbat! Men Smilla klarade inte gränsen för att få åka fria programmet, trist.

Av Jammar. - 9 mars 2019 06:46

Minus åtta grader och nyskottat ute, vakna av snöskottarna kl 04.00 Det har nog kommit 15 cm nysnö på några dagar. Tryck otroligt bra 153-98 p63 t 36.9, fan va frisk jag är. Ja vad många politiker just nu som blåser skattebetalarna. En från KD och en från L  så en från C som är dum mot kvinnor. Ja bra politiskt klimat just nu! Tjo..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards