Alla inlägg under mars 2019

Av Jammar. - 15 mars 2019 14:11

Ett nytt terrordåd av extremhögern där minst 49 är döda Många skadade därav barn. SÄPO är intresserade av tips på högerextrema. Hur vet man om vissa är extrema? Pratas det mycket om vapen eller sprids rykten om att kvinnor kommer att tvingas bära slöja. Avvikande kristna värderingar.  Eller undanflykter för att begå terror.  Det finns många tecken på om nån är högerextrem.


Av Jammar. - 15 mars 2019 07:43

Minus två grader och mulet och så ska det visst va i dag förutom att det kan bli varmare. Så är det otroligt vad högerextrema brunhögern hittar på nu på Nya Zeeland minst 40 döda i massavrättningar i moskéer. Tryck 133-98 p71 är ganska bra och känner mig piggare i dag.

Av Jammar. - 14 mars 2019 11:57

Splurufs.... Läkaren ringde och var allvarlig, han sa att trycket inte är acceptabelt. Det ska ner på 140 och jag ligger 160 har varit uppe i 200.. På en period på en månad. Vi ska vänta i 14 dagar sedan så blir det medicinförändring. Suck.. Det är så jobbiga biverkningar med blodtrycksmediciner.

Av Jammar. - 13 mars 2019 11:45

Det snöar och blåser i dag. Minus två grader, skulle gå till läkarstationen men som en sann anarkist så sket jag i det. Jag gick in på affären och köpte en påse morötter i stället. Min dag är som barnmorskan sa- kvinnor är dålig på att känna smärta.


Av Jammar. - 12 mars 2019 17:54

Jösses vad jag har jobbat för detta guld..

Av Jammar. - 12 mars 2019 08:50

Ska det första högerpartiet liberalerna försvinna nu? Trycket har nu sjunkit till mer behagliga 151-105 efter att jag tog medicinen. Så avbokade jag tvättstugan har ingen lust att tvätta i dag. En av fördelarna med att vara anarkist är att man gör som man vill. Finns inga måsten eller tvång i min värd. Fri från hierarkistiska tvång.

Av Jammar. - 12 mars 2019 08:03

Kall morgon minus nitton grader men sol.  Kan visst bli storm i dag, svårt att tro det. Tryck 162-118 p68 fan. Glömt att ta blodtrycks medicinen..


Av Jammar. - 11 mars 2019 18:05

Ja politiker som fifflar och tafsar. Men hur fan kan man veta att flera miljioner såg melodifestivalen? Det kan ha varit 350 st som såg skiten? Ingen jag känner såg skiten. Har man ringt runt och frågat vad tittar ni på? Detta är en bluff..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards