Alla inlägg under maj 2019

Av Jammar. - 22 maj 2019 06:23

Fjorton grader ute och sol dis. Måsarna skriker och vedkaparna kör för fullt.  Så fick vi storstryk av ryssarna i går. En minuts träning om dagen bra för hälsan? Träningstiden sjunker med åren, först var det några timmar sedan en timme och sen 30 min och nu en minut. Om några år behöver man inte träna alls. Kan ligga på soffan. Tryck 160-108 p68.

Av Jammar. - 21 maj 2019 16:48

Matchen i kväll mot Ryssland Kan bli nått i hästväg. Nu vann vi i går kväll så vi är vidare till slutspelet. Tur man har kvar snacks sedan i går kväll.

Av Jammar. - 21 maj 2019 07:53

En och fem grader ute och soldis. Kaffet smaka fan i dag och mitt huvud känns tungt. Blev mycket fotboll och hockey med tillbehör i går. Måste snart fixa till mig eftersom jag ska leverera blommor i dag. Varför har jag lovat det? Undrar om jag ska ha vit skjorta med guld röd randig slipps till kavajen som är grå, och blå byxor, på mig i dag? Trycket är för högt i dag.

Av Jammar. - 20 maj 2019 05:24

Total dimma ute. som i en skräckfilm men 10 grader varmt. De kommer ut ur dimman. Tänker på brunhögern (M, KD, SD) de som inte klarar av förändringar. Lycklig jag som är anarkist. Oftast så slipper jag gå och oroa mig för en massa strunt. Håll koll på hierarkier, stat och kapitalism, det kommer man långt med. Så är det en bra medicin för själen. Tryck 149-105 p68.

Av Jammar. - 19 maj 2019 08:21

Tolv grader och mulet ute. Det blev en onödigt spännande match i går men vi vann ju! Nu är det Ryssland på tisdag oj oj oj. Tryck 155-108 p72. Har haft en rensar natt i natt då jag stängde ner mobilen och plockade ut batteriet ur datorn. Man ska göra det med elektronisk utrustning då och då det rensar..

Av Jammar. - 18 maj 2019 20:02

Har laddat upp med mys öl och gotte snacks till den otroligt viktiga matchen i kväll.. Ska stänga av mobilen också.. Så måste jag säga att kvalitén på svt sändningar har hållit otroligt hög kvalitet under vm hittills.. Nått som reklam tven inte skulle klara av.

Av Jammar. - 18 maj 2019 16:05

Det var nån typ av Marknad här i byn i dag Företags marknadens kapitalist Tjosan. Jo jag var ut och skällde ner en SD politiker innan jag var in på affären och köpte en ask snus. Nu är det hockey som gäller hela kvällen, sju timmar framöver..

Av Jammar. - 18 maj 2019 09:24

15 grader och sol. Tryck 134-100 p80. Och vad ska man hitta på i dag då?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards