Alla inlägg under maj 2019

Av Jammar. - 12 maj 2019 07:01

Vad bor man på för fuck planet egentligen? Fick ut i morron rocken och ta in alla växter igen, det är full snöstorm ute och noll grader. Hoppas växterna har klarat sig?  Tryck 152-114 p68. Inte bra det heller. Tur man inte har bestämt att cykla Jämtland runt i dag.

Av Jammar. - 11 maj 2019 16:53

Inför ett hårdare kontrollsystem för kapitalistiska överföringar mot brunhögern (M, KD, SD) och adeln! Fifflarna i högern och adelns skatte fiffel måste få ett slut! Förslaget kommer från det Anarkistiska mitten av landet! Förslaget skulle ge 150 miljarder till skola och sjukvård.

Av Jammar. - 11 maj 2019 07:43

Sju grader varmt och mulet ute! Det började inte så bra för svenskarna i VM det blev visst förlust med 5-2 och det var nästan väntat. Man kan inte bara bygga ett lag med namn de måste va bra spelare också. Det skulle va flera inhemska spelare i laget.  Men jag somna just när matchen började och sov till nästan nu. Tryck 137-193 p70. Röstade i går och det blev det mest brunhöger hatiska partiet som fick min röst! Men det märkliga var att man fick rösta här i Krokom i en mögel angripen lokal i Krokoms kommun huset.  Jag blev tvär sjuk. Därför jag sov så länge i natt.  Vi anarkister röstar egentligen inte men jag kände mig tvingad efter att ha hört brunhöger ljugande.

Av Jammar. - 10 maj 2019 14:13

Svenska kristna präster och pastorer sitter framför datorn och  flår händerna på skinn spiken. Man borde gå igenom alla präster och pastorers datorer de senaste tio åren. Nu i konfirmationsläger tider så skulle jag tveka att skicka barn till kyrkan. Det jag grundar detta på är en dom i Kalmar där en präst kollade på barnporr och hade flera tusen barnporrbilder på sin dator. Och han är inte den ända!  

Av Jammar. - 10 maj 2019 07:29

Sex grader och mulet ute. Ska va mulet hela dan i dag. Men har satt ut växter på balkongen nu, man slipper sitta i djungeln och häcka. Så börjar hockey vm. Tryck 143-112 p81. Ska eller måste bli en lugn helg i helgen. Så bra att han visselblåsare Manning släpps fri i dag! Ja han borde få nobelpriset nu!

Av Jammar. - 9 maj 2019 15:39

När man kommer hem så ligger det snuskig skitig SD val reklam på golvet. Ja de är ju dumma men så dumma att de inte kan läsa visste jag inte! Ja och folk röstar på skiten!


Av Jammar. - 9 maj 2019 06:42

Noll grader och sol just nu. Men det ska visst bli regn i dag. Men jag vägrar att sätta på mig långkalsong de är tvättade och nerstoppade och så ska det förbli. Såg att det ska bli varmare till helgen och slut på natt frosten. Bra så man får sätta ut blommorna och kryddorna igen, less på att sitta i denna djungel. Tryck 156-111 p76. Funderar på om jag ska dubbla medicin dosen? Sitter och tittar på duvorna som skiter i stuprören hängrännor. De var här och rensade i går det var folk i skydds utrustning med andningsmask. Så har vi förbrukat årets natur resurser i morgon Så då lånar vi i rätt anda, från nästa års förbrukning. Om man kunde få tag på missbrukarna av resurserna!

Av Jammar. - 8 maj 2019 23:57

Va klimat smart flyg inte till Grekland utan lägg om taket och spara energi!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards