Direktlänk till inlägg 26 juli 2019

Extrem värme..

Av Jammar. - 26 juli 2019 21:53

29 grader kl 22.00 i västjämtland har nog aldrig hänt förut. Flera som har avlidit på grund av värmen eftersom lägenheter inte är gjorda för sådan här extrem hetta. Ja nu får de extrem brunhögern (KD SD M) jobbigt om hur de ska förklara vädret och vad det beror på? Det finns inte nått klimat hot eller nedskräpning av jorden lär de väl säga. Klimatförnekarna..



 
 
Göran

Göran

27 juli 2019 18:19

Jamen, det vet du väl vad brunhögern tycker! Det är såklart invandringens fel. På sextiotalet hade vi få invandrare men så var det inte så här varmt heller. Eller.. kanske.. Men bara ibland

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

 
Göran

Göran

27 juli 2019 18:23

Skämtade om värmen till ditt förra inlägg men det gjorde du ju själv också. Men nog är det ett h-e för många, inte minst gamla. Så jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte får jobba på mitt ordinarie arbete just nu. Där, i fabrikshallarna, är det garanterat 60 grader en dag som denna. Smältan i en elektrolysugn har riktvärde på 960 grader så det är den strålningvärmen som kommer när man öppnar luckorna och utför arbeten med dem.

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Jammar.

28 juli 2019 07:00

Hej! Nyss vaknat blöt av svett 27 grader inne och 22 ute.. Var och bada i går och det svalkar för stunden.. Ha en sval dag..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Tisdag 19 mars 06:56

Tre grader kallt och blå himmel ute här i landets mitt.

Av Jammar. - Måndag 18 mars 22:32


Inte många kvällar det har varit så här klart väder som o kväll. i år.. så här kommer en bild Till   .   ...

Av Jammar. - Måndag 18 mars 21:21


  Månen i kväll. Avstånd 392577 km bort och 59%upplyst Ålder 7dagar. Halvmåne första kvarteret.. Fint väder att fotografera i.. Den största kraften.. ...

Av Jammar. - Måndag 18 mars 06:00

Fyra grader kallt och ljust nu med blå himmel, här i landets mitt. ...

Av Jammar. - Söndag 17 mars 15:31

Fint väder sex grader varmt och sol. Bakat i dag också.. Så en massa tittande på sport..     ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards