Alla inlägg under juli 2019

Av Jammar. - 11 juli 2019 12:10

Stuvning! Var i min ungdom i Tyskland och jobbade och då var det ganska vanligt att man fick stuvning när man kom sent till nått värdshus, och det var så gott med deras Öl.. Så i dag till lunch blev det stuvning och gamla minnen.. Det var alltid nån storbystad värdinna som skulle klämma på kinderna och tycka man var mager. Jag var mager på den tiden.. Så man fick stora portioner och fan om man inte åt upp allt..  


Av Jammar. - 11 juli 2019 08:50

Urk burk.. Sov länge i dag och man är riktigt mosig i skallen.. Snart är det revolutionernas årsdag och då brukar jag trivas..

Av Jammar. - 11 juli 2019 08:14

Femton grader och simpson himmel.. Tryck 151-105 p68. Res inte till Grekland stanna hemma och lägg om taket istället. Bra för miljön..  Vad bra min nya hallmöbel blev..  

Av Jammar. - 10 juli 2019 18:36

Moderater med kristdemokrater vill skippa preskriptionstiden för skattebrott och andra ekonomiska fifflande skattebrottslingar.. Det ska bli lättare att sätta dit fifflarna i Danderyd och Lidingö menar ledande moderata politiker..

Av Jammar. - 10 juli 2019 06:18

Fjoton grader och simpson himmel. Tryck 143-104 p77. Sydde i går men fick lägga ner eftersom jag tog nån öl, det blev inte rakt ska fortsätta i dag. Fick tag på möbelspiken också..

Av Jammar. - 9 juli 2019 21:25

Gud finns inte allt är en påhittad historia.. Värdens största bluff..

Av Jammar. - 9 juli 2019 06:30

Tolv grader och halvgrå himmel men det ska visst bli en fin dag? Tryck 148-102 p64. Ska plocka fram symaskinen i dag och sy en dyna till min ny hallmöbel. En stereobänk som jag byggde i min ungdom en mycket vacker möbel :) som är nog det enda som har flyttat med mig på alla ställen jag bott. Men nu får den avsluta som en skohylla och sittbänk i hallen. Stereo tillhör sten åldern nu nu är allt kopplat med wifi men en integrerad ljudanläggning som knappt syns.. Ska försöka fixa möbelspik också i dag.. 

Av Jammar. - 8 juli 2019 15:41

De svartklädda skitpratarna prästerna står upp titt och tätt och lovar en framtid i ljus.  Och begär du hjälp med hyran eller jobbet så svarar de med att lova kalvstek i himmelens statliga höjd.. Om du är snäll så får du en kopp kaffe med en skorpa..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards