Alla inlägg under juli 2019

Av Jammar. - 8 juli 2019 08:54

Krokoms åldringsvård bedriver Stalin politik fast de är av borgerlig höger avart.. Nu går det bra att tvångsförflytta gamlingar ut i ingenmansland ort som Föllinge. Man måste nog va född där för att kunna vara där? Visst ska de gamla som väntar på att få ta sista andetaget få vara nära o kära och anhöriga och vänner så det ska vara lättare att hälsa på! Inte ska man tvångsförflyttas i nått hörn av kommunen långt från allt. Det är min fotbolls kompis jag skriver om. 


Av Jammar. - 8 juli 2019 07:45

Tio grader och regn mulet..  Tryck 148-103 p70. Satt på en remsa sämskskinn på golv fläkten så man ska få lite fuktigare luft. Smart ide faktiskt.. Man blöter skinnet och fäster det fram på fläkthuvudet så det står rakt ut....


Av Jammar. - 7 juli 2019 07:14

Nio grader och mulet. Tryck 141-106 p79 ok.. Var och köpte en golvfläckt i går en i rostfritt. Den fläcktar bra men det är vingljud motorn är tyst.. Står stabilt eftersom den är tung..

Av Jammar. - 6 juli 2019 08:49

Konservativa kristna konformister som inte klarar av nya förändringar. Varför ska de förbjuda allt som är nytt? Senast angreppen mot elsparksyckeln som är en så rolig sak..  Förstår de inte att de gör sig själva löjliga.. Så klarar de inte av att sortera sina sopor eller tänka på miljön heller..


Av Jammar. - 6 juli 2019 07:12

Tio grader ute och mulet.. Tryck 145-110 p66. Befinner mig fortfarande i chock efter städningen. I dag blir det mycket fotboll både dam och herr.. Må väl försöka fixa nått gott till fotbollen. Just nu har jag ingen fantasi men få se lite längre fram på dagen..

Av Jammar. - 6 juli 2019 00:14

De som tror på något som inte finns.. Det finns ingen jesus eller gud och det har det aldrig gjort..

Av Jammar. - 5 juli 2019 07:31

Tio grader och mulet med lätt regn.. Tryck 150-102 p71. Så var städfirman här i går och hjälpte mig med städningen.. Och det kom en liten späd kvinna. Och efter ca 5 minuter så börja hon att skälla på mig om hur jag kunde leva så här.. Hon skällde i fyra timmar på mig men hon var ju här i fem timmar.. Bla så sa hon till mig att jag ska inte tro att jag kan bara sitta här.. Hon jaga in mig på toan, så jag fick skura bakom toastolen.. Hon va mest själv i köket och rengjorde spisen och bänkar.. Ni ska se, det är så skinande rent där.. Har aldrig träffat en sådan människa förut.. Jag var alldeles slut i går kväll men nu är det snyggt och rent här.. Må nog skicka blommor till henne.. Jag är otroligt tacksam för att hon fick mig att städa och bära skräp.. Och jag som trodde att man skulle få sitta i soffan och sortera papper..


Av Jammar. - 4 juli 2019 08:21

Nio grader och mulet ute.. Tryck 135-111 p63. Sov dåligt efter förlusten i går kväll? Funderar på en elsparkcykel? Det ser ju kul ut.. Så håller jag på med att lägga upp ett lager med konserver och andra förnödenheter, så man har när den stora asteroiden träffar jorden.. Bla så fyller jag barskåpet.. Så måste man köpa piller och plåster och sånt.. Så måste man väl skaffa guld och diamanter för papperspengar kommer att bli värdelöst och när det inte finns nån el så funkar inte bankomaten eller elektroniska betalningar..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards