Alla inlägg under juli 2019

Av Jammar. - 3 juli 2019 09:53

Nio grader lätt vind och simpson himmel.. Sov länge i dag och tryck 136-110 p103. Och vad damfotbollen har blivit bra, riktigt underhållande. I kväll gäller det för damerna mot Holland..


Av Jammar. - 2 juli 2019 18:42

Skakar på skallen och känner mig så jäkla dum. Hörde om hon fotbolls i USA spelaren äldre kvinnan med det rosa håret. Hur hon protesterade mot han idioten Trump. Och fick till svar att hon inte skulle bry sig om politik..  Måste se matchen i kväll.

Av Jammar. - 2 juli 2019 18:11

Nu har hon Ebba ledaren för de kristna rullat upp armbindeln med hakkorset på sin arm och inleder samarbete med SD. Ja det är en vacker värd vi lever i.

Av Jammar. - 2 juli 2019 06:17

Sex grader och Simpson moln, måsarna skriker och skiter o duvorna pippar på min balkong.... Tryck 146-102 p75. Läste något om att en asteroid som man spanar på kan vara ett rymdskepp, den rör sig lite lustigt för en asteroid.. Forskarna (astronomerna) de som sitter och spanar ut i universum, kliar sig i skallen och säger att möjligheten för att det är ett rymdskepp är möjligt..



Av Jammar. - 1 juli 2019 06:42

Tolv grader och sol med lite kall högervind. Trycket skiter jag i.. Så har jag beställt en lägenhets städning, ska försöka få lite ordning på dammet..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards