Direktlänk till inlägg 13 september 2019

Lycklig Anarkist.

Av Jammar. - 13 september 2019 06:23

Sex grader och halvmulet lustiga färger på himmelen? Eller så är det jag som måste torka glasögonen. Tryck 135-104 p96. Ok lagom. Tappa en burk ansjovis på köksgolvet öppnad så klart. Luktar som en ansjovis fabrik där nu ska ta rätt på sörjan när jag känner för det, anarkist ni vet. Jag gör som jag vill jag. Apropå det så tror jag att vi har blivit en till. När man säger att man är anarkist så blir folk nyfikna och då får man dra de tre grund teserna. Oftast så fattar inte folk eller. När folk förstår enkelheten så går det bättre.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Tisdag 19 mars 06:56

Tre grader kallt och blå himmel ute här i landets mitt.

Av Jammar. - Måndag 18 mars 22:32


Inte många kvällar det har varit så här klart väder som o kväll. i år.. så här kommer en bild Till   .   ...

Av Jammar. - Måndag 18 mars 21:21


  Månen i kväll. Avstånd 392577 km bort och 59%upplyst Ålder 7dagar. Halvmåne första kvarteret.. Fint väder att fotografera i.. Den största kraften.. ...

Av Jammar. - Måndag 18 mars 06:00

Fyra grader kallt och ljust nu med blå himmel, här i landets mitt. ...

Av Jammar. - Söndag 17 mars 15:31

Fint väder sex grader varmt och sol. Bakat i dag också.. Så en massa tittande på sport..     ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards