Direktlänk till inlägg 16 september 2019

Jäkla höna.

Av Jammar. - 16 september 2019 07:23

Sex grader och mulet ska visst bli regn, snart är det läge för första snön.. Tryck 132-102 p83 fast jag har sovit för länge.. Ser att idioten som stoppa in armen till krokodilen får vara med på tv.. Tappa ett okokt ägg i golvet nu på morgonen, och sa "jäkla höna". Man kan ju inte skylla på hönan för hon har lagt ägget så jag tappa det i golvet. Så denna idioten Trumpen får han inte starta krig så ska han höja priset på oljan..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Tisdag 19 mars 06:56

Tre grader kallt och blå himmel ute här i landets mitt.

Av Jammar. - Måndag 18 mars 22:32


Inte många kvällar det har varit så här klart väder som o kväll. i år.. så här kommer en bild Till   .   ...

Av Jammar. - Måndag 18 mars 21:21


  Månen i kväll. Avstånd 392577 km bort och 59%upplyst Ålder 7dagar. Halvmåne första kvarteret.. Fint väder att fotografera i.. Den största kraften.. ...

Av Jammar. - Måndag 18 mars 06:00

Fyra grader kallt och ljust nu med blå himmel, här i landets mitt. ...

Av Jammar. - Söndag 17 mars 15:31

Fint väder sex grader varmt och sol. Bakat i dag också.. Så en massa tittande på sport..     ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards