Alla inlägg under september 2019

Av Jammar. - 4 september 2019 18:34

En burk Norrlands guld har ett märke som är runt och ca 3 cm stort. Mitt i så finns det ett huvud som ska vara en älg. Älghuvudet skiftar färg av temperaturer, när den är drickbart så ska älghuvudet vara blått annars så är det vitt och för varmt för att dricka. Nu i natt så har det sagts att det kan bli +-0 och så ska jag göra ett experiment, Har satt ut två burkar en 33 cl och en 50cl. Först ska jag kolla vilket huvud som blir först blått. den som rymmer 33 cl eller 50 cl. De är oöppnade. Så ska jag kolla hur blått märket kan bli. Viktig kunskap som ska komma fram i natt.. Undrar om jag får nobelpriset?

Av Jammar. - 4 september 2019 15:58

Uppstekt palt med fläsk och köttfärssås med anarkistisk mini persilja, lingonsylt det är så gott. Så en ljus lager.

 


Av Jammar. - 4 september 2019 07:00

Har varit minus i natt men nu är det fyra plus, blå himmel lugnt. Tryck 142-100 p88. I dag blir det uppstekt palt med fläsk. Åk inte till USA just nu, blir man inte skjuten eller så blåser man bort. Tur man tog in blommorna i går. Står några kvar och gräslöken dillen och spenaten.


Av Jammar. - 3 september 2019 19:49

Det finns ingen Tomte eller jesus allt är bara ett påhitt. De som tror på nått som inte finns förbered er för en stor chock eftersom ni snart kommer att inse att det finns ingen gud eller jesus eller jebus som Homer Simpson säger. Det är en stor bluff, historiens största bluff..


Nu i helgen är det konståkning för juniorerna i Riga.

Av Jammar. - 3 september 2019 07:25

Emelie kom på en hedervärd 19 plats av 32 startande i USA. Det är kul att fler står och knackar på dörren i svensk konståkning.


Av Jammar. - 3 september 2019 05:52

Fyra grader och dimma ute man ser ungefär 25 m Indalsälven tar en krok om byn så därför heter byn Krokom. Och Indalsälven skapar tjock dimma. Tryck 145-100 p70.


Ja livet är förunderligt fick i natt (såg jag nu) ett sms där jag uppmanas att ta livets sista resa eftersom det tar snart slut för mig av en brunhögerpolitiker SD Jag får mycket sånt där skit eftersom de vet att anarkister springer inte till polisen. Sitter och funderar på om det är dax att köpa en skottsäker väst. 


Av Jammar. - 2 september 2019 20:16

I tankar en måndag kväll.. Först så vill jag bara säga att nån frälsare finns inte och har aldrig blivit född det är bara en fantasi..


Så detta om falska konton på sociala medier som påverkar folk så de tror eller inte har tankeförmågan att se bluffen. Facebook är visst bäst på att påverka folk. Man kan beställa falska konton som ska styra folks viljor.. Nu är det många som lämnar dessa medier, för det har gått upp för de vad det är för skit. Jag har aldrig haft Twitter eller Facebook och det har gått alldeles utmärkt. Men man blir utsatt för attacker men jag har sådan pass bra datakunskap så jag klarar mig..


Så dessa skjutningar jag funderar på om det är samma sak? Brunhögern (M KD SD) har beställt de så de får som de vill. Om de vill ha in Nazisterna i landet och i det politiska spelet så säg det rakt ut..

Av Jammar. - 2 september 2019 07:10

Nu ska man ta tag i skjutningarna och det är ju jättebra! Men i bland så tror jag politiker vill lyfta fram en fråga så vi inte ser det de sopar under mattan. Som att miljöproblemen dödar hundratals här i landet eller att 31 st har dött på sina arbeten i år.. Är det saker de inte orkar ta tag i?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards