Alla inlägg under september 2019

Av Jammar. - 21 september 2019 08:12

Tio grader och mulet vakna nyss. Först trycket 142-108 p81 och kom ihåg att ta blodtryck medicinen. Så gjorde jag ingefära dricka.. Har en kolsyra maskin så lägger jag i ett par bitar ingefära, låt ligga i kylskåp i ett dygn.. Hokus pokus.. Så äter jag färsk oregano och inte visste jag att den var så stark i smaken som färsk. Så en torr matsked gurkmeja, den har ingen smak alls barra torr och gul. Den ska va bra för mig. Nu jäklar ska jag li frisk. Eller så blir jag gul? Och gul som är en sån ful färg.

Av Jammar. - 20 september 2019 15:48

Att hota kvinnans rätt att få bestämma över sin egna kropp är förtryck..

Av Jammar. - 20 september 2019 07:33

Många fotbolls hjärtan här i mitten som har blivit krossade av hungriga kapitalistjävlar. Gjort är gjort och och det är bedrövligt att nått får gå i graven bara för att några kapitalist idioter kom på att sko sig på fotbollen. Fjällen tittar nog bort till detta spektakel där rika har blivit rikare.. Min fotbolls kompis som gick bort för en månad sedan, slipper va med om detta spektakel. Lita aldrig på ett kapitalist hjärta för de är ombytliga i bröstet. Deras hjärtan är som hjul som rullar..Tvi vale..

Av Jammar. - 20 september 2019 06:55

Sitter och tittar på morron tv. Så kallade experter sitter och tycker om klimathotet. Jag skakar bara på skallen. Klimathotet går inte att snacka bort. Det räcker inte med präster och annat skit..Om alla inte använde plastpåsar i dag så skulle det räcka långt. Men det finns en annan lösning också som får folk att förstå att jorden är värd att rädda. Och kan även få slut på krig.. De borde visa konståkning på tv i stället för en skenhelig präst.. Detta åk är så vackert. Ja men det är som om jag slänger pärlor till svin! Att lägga in ett sånt här klipp..



Av Jammar. - 20 september 2019 06:04

Sex grader och regnar för fullt.. 143-107 p81. Känner att det blev för mycket konståkning i går men måste titta på flickornas fri program i dag. Men konståkning är kul och spännande. En av mina topp sporter, om det har att göra med att jag själv spela hockey som ung? Vet vad som krävs för att åka så där på isen. Man snör bara inte på sig skridskorna och åker. Det är åratals av träning. Som en simmare på elitnivå ungefär.  

Av Jammar. - 19 september 2019 19:25

Nu är det pojkarna som åker och ska bli intressant och se vad som händer i kiss and cry stolarna. Sist var det en tränare som hade en så snygg skinnjacka har aldrig sett en sådan modell. Så var det en tränare som tänkte mer på sitt utseende en riktig kamera lus.. Sket fullständigt hur pojken åkte utan hon satt och försökte se så snygg ut som möjligt framför kameran. Det är roligt med konståkning. Vi har en svensk åkare med Andreas Nordeback..

Av Jammar. - 19 september 2019 18:26

Det gick inte så bra för det svenska paret de kom sist och det var mycket snubbel.. Men vill visa japanskan som åkte till 2001 musiken. Och kolla på han tränaren (måste va hennes pappa) som sitter och bölar i kiss and grina stolen för att han tyckte det var så vackert, nästan så man blir rörd.. Hon ligger tvåa efter korta programmet.



Av Jammar. - 19 september 2019 17:56

Sov en liten stund efter konståkningen som nästan var i sex timmar.. Det är tröttsamt att titta på konståkning.  Nu är det paråkning och vi har ett svenskt par med  Tvillingar Greta och John Crafoord. Ja ja ska bli mycket intressant och se.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards