Alla inlägg under september 2019

Av Jammar. - 19 september 2019 11:32

Åt lite eller slurpade på grönsaks soppan från i helgen. Och ett glas sherry medium. De spolar isen nu så det finns lite tid för egen vård. Det är en bra tävling så länge. En japanska  Tomoe Kawabata leder och hon åkte till filmen 2001 musiken, valsen. Ja hon rör sig faktiskt som en roterande rymdstation i rymden.. Mycket bra åkerska.. Så är en ryska på andra plats som åkte till femte elementet musik. Så det är mycket rymd.. Vilken underbar sport konståkning är...

Av Jammar. - 19 september 2019 07:02

Ja i dag har junior cirkusen åkt till Polen, Gdansk. Det börjar visst 10.15 och våran Emelie Ling åker kl 13.39.  Några nya åkare som åker denna tävling och det ska bli intressant. Ryskorna är alltid farliga och förbaskat duktiga. Så jag sätter en slant på nån av dom. Det är korta programmet (obligatoriska)..

Av Jammar. - 19 september 2019 06:09

Fyra grader och mulet men ska visst bli sol i dag. Skönt nu när veckans måsten är gjorda. Tryck 151-101 p65 ok.. Testar lite nya saker just nu och märker en viss förbättring på hostan. Är inte lika slemmig i halsen heller. Men det är för tidigt att ropa hej ännu. Så har jag funderat på om det går att sy ut skjortor som har krympt om magen. Det går inte så man måste banta.. Skit..

Av Jammar. - 18 september 2019 06:08

Sex grader och gråmulet i mörkret. Tryck 151-110 p63 Ja högt i dag.. Men vakna med hicka så nån tänker på mig och fick en melodi i skallen "am singing in the rain" Nu är jag för ung får sån sång. Men det är kul ändå.. Stod och steppade när jag laga kaffet..

Av Jammar. - 17 september 2019 06:47

Dåliga löner urusla arbetsförhållanden miljön är skit, långa arbetstider några sopor till politiker som inte kan få stopp på avrättningarna av arbetare. Senaste veckan så dog en praktikant och en ramlade ner från ett tak. Två självklara fall som kunde undvikas.Arbetsköparna (Kapitalist rävarna) Klarar sig.. Hårdare straff på arbetsbrott. Inge lullul med villkorliga domar. Morden är uppe i 35 st i år..


Av Jammar. - 17 september 2019 06:13

Fyra grader och halvmulet och int ljust riktigt ännu. Tryck 147-108 p75 tja hyfsat. Ska försöka ta mig in till stan i dag, få se vad den anarkistiska känslan vill.

Av Jammar. - 16 september 2019 16:23

Mått risigt halva dan men nu är det bättre.. Var och shoppade lite på röda korset och hitta dessa fynd två glas som är handgjorda i kristall  och detta fina tyg och detta lilla smycke som jag ska sy fast på en favorit slipps.. Men just nu så sitter jag och tittar på min robotdammsugare som åker runt.. Så hämta jag ut snus som köptes på nätet spara en tia asken. Man tror inte att det är sant.. Men just nu har jag igen ide på vad jag ska sy.. Sydde en huva till ostkupan som jag använder till att lagra ost med. Man ska skydda osten för dagsljus men ska stå i rumstemperatur och kupan är av genomskinligt glas..

 

 


Av Jammar. - 16 september 2019 07:23

Sex grader och mulet ska visst bli regn, snart är det läge för första snön.. Tryck 132-102 p83 fast jag har sovit för länge.. Ser att idioten som stoppa in armen till krokodilen får vara med på tv.. Tappa ett okokt ägg i golvet nu på morgonen, och sa "jäkla höna". Man kan ju inte skylla på hönan för hon har lagt ägget så jag tappa det i golvet. Så denna idioten Trumpen får han inte starta krig så ska han höja priset på oljan..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards