Alla inlägg under september 2019

Av Jammar. - 5 september 2019 20:22

Ligger på 20 plats av 36 åkare ja det är bra åkt. .. Ja så har man funderat om kan de ryska flickorna bli bättre nja har man tänkt det är nog slut nu.Men så ploppar det upp nya.. Det tar aldrig slut..

Av Jammar. - 5 september 2019 20:10

Ska sluta att titta på konståkning. Man tror att nu har man sett allt och så kommer det nya atleter och behandlar isen och  musiken så man får hjärtstopp. Tur man hämta ut ny medicin i dag.. Det är ju underbart att se..


Av Jammar. - 5 september 2019 19:43

Sitter och väntar på konståkningen från Riga ska bli kul.. Se vad som gäller i kläder och andra bedömningar.. Lägger ut klipp så fort jag kan..


Av Jammar. - 5 september 2019 18:18

Eftersom kåldolmarna gick så bra så ska en kyckling tillagas med apelsinsås, så man har lite smörgåsmat och tilltugg på natten. Såsen blir nog godast med rivna apelsin skal och lite vitt vin..




Av Jammar. - 5 september 2019 13:44

Nu smälter man maten och ska försöka att hålla sig vaken? Sov bra i natt men men men det är lätt till,, ska försöka va vaken till kvällen. Gjorde även nån typ av kålgratäng på det som blev över efter dolmarna ska kalla rätten för "anarkistens blandning" och det blev lika gott det..

 

Av Jammar. - 5 september 2019 12:57

     

Men vad gott det blev..


Av Jammar. - 5 september 2019 08:23

Nu fixar jag detta med pitepalt, fixar fina lagom stora bollar med hackat fläsk innuti. Nu nu ska jag ge mig på kåldolmar eftersom jag vill veta hur en mycket kall ljus lager passar till dolmarna? Har redan spanat in recept och som vanligt för en sann anarkist så har jag vissa egna ider på hur jag ska göra. Har varken lagat pitepalt förut innan eller kåldolmar, så det ska bli spännande. Vitkåls bladen ska jag göra efter alla regler som står i recepten. Att jag skulle få intresse av att laga mat, jag som har ätit för att överleva? Det är väl allt matprat här på bloggen?

 

Av Jammar. - 5 september 2019 06:50

Nio grader och regn grått. Tryck 145-102 någorlunda ok. Så burkvetenskapen där vissa exkrement utfördes i natt. En 33cl burk blir fortare blå en 50cl  burk. Märket blir blåare om de får stå ute i natt kylan. Så slutsatsen är om ölen ska drickas i en hast så ska man köpa småburkar de blir kallare fortare. Om man inte har så bråttom så kan man ställa 50cl burkarna på balkongen en kall natt. Så är de drickbara dan efter. Undrar vad jag ska ha för kläder på nobelmiddagen och hälsa på kungen gör jag inte.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards