Direktlänk till inlägg 25 januari 2020

Många att hålla koll på nu.

Av Jammar. - 25 januari 2020 07:02

Ja konståkningen och damernas korta program i går var en bra tävling de flesta damerna var glada och log så sött. Det gick bra för många. Gladas är jag nog över Alexia Paganini fjärde plats ryskorna går det inte göra nått åt just nu men men det kommer ett vm i mars. Sedan jag såg Alexia i OS så kände jag att hon har nått. Det gick inte så bra då. Så våran Anita och Finskan Peltonen dottern till hockey spelaren, gick det bra för. Och det är alltid roligt att få se ryskorna. De levererar alltid på högsta nivå. Så kom det till en eller flera ny favoriter. Det blir många att hålla reda på nu. Som Ungerskan Ivett Toth. Och allt avgörs i kväll med fria programmet.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Onsdag 17 april 20:19

Vårdbiträden i äldreomsorgen har blivit blåsta en gång till av fackförbundet. Det blev ingen strejk eftersom förhandlarna slickar varandra i röven. Det är så totalt korkat.. Det blir inga bättre löner eller arbetstider.. ...

Av Jammar. - Onsdag 17 april 18:42

SD och KD politiker är sådana som vill bestämma över andra som i en fascistisk stat eller polisjunta. Låt de som vill vara som de vill vara, så även sexuellt. Det är sjukt att bestämma över andra.. Låt folk få ha frihet. Sköt dig själv och skit i and...

Av Jammar. - Onsdag 17 april 06:35

Noll grader och måsarna skriker här i landets mitt.

Av Jammar. - Tisdag 16 april 06:34

En grad varmt och vitt på backen (2 mm) här i landets mitt.

Av Jammar. - Måndag 15 april 22:58

Israel fortsätter med anfallen mot Gaza. Hundratals stridsvagns granater har avfyras i dag mot Gaza som har orsakat många människoliv. Men vem fan bryrsig? Palestinskt människoliv är inget värt eftersom USA och väst stöder Israel, och hjälper Israel ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards