Alla inlägg under mars 2020

Av Jammar. - 31 mars 2020 12:23

Regnar och blåser här och handlandet gick bra, på mat affären har de tejpat på golvet nu. Så det var ingen som klättrade på ryggen nu. De högerextrema och de kristna stollarna försöker göra poäng nu men jag är ju här så det blir inget av med det..

 


Av Jammar. - 31 mars 2020 10:51

Nu när så många hotellrum är tomma som på grand hotell och flera. Skulle det inte vara läge att de hemlösa och uteliggare får ett rum. Staten skulle betala och det skulle bara kosta nån miljon och de anställda fick behålla jobbet.  De slänger miljarder på kapitalister så varför inte nån miljon på de sämst ställda? De sämst ställda finns i alla städer och län i dag. Och vad spelar det för roll vi är snart döda i pesten.



Av Jammar. - 31 mars 2020 06:48

Kan mycket om lite eller lite om mycket. Jag tillhör nog lite om mycket. Funderar nu på att göra en film som alla andra, och lägga upp på youtub men om vad? Sy kalsingar är ju för vanligt eller koka grisfötter. Det måste vara nått mer ovanligt. Får väl plocka fram min ide antecknings bok. Hehehe ja jösses..



Av Jammar. - 31 mars 2020 05:51

Två grader varmt och blåser ganska bra ute. Tryck 139-103 p68 ok ganska bra. Måste väl ut i dag också en sväng. Undrar vem jag kommer att få tjafsa med i dag om detta med att hålla avstånd. Vissa ska ju klättra i ryggen på en. Ja fick en gammal goding i aviseringarna nu på morgon och det gjorde mig glad. Så sitter jag och kollar på morron tven på svt. Ser och tycker synn om hon väder tjejen hon trivs inte alls i dessa pest tider stackaren. Man ser så väl på hennes minspel.



Av Jammar. - 30 mars 2020 18:37

Det görs otroligt mycket musik just nu. Får otroligt många aviseringar på bra ny musik. Nu behöver man inte leta. Och det är kul men som sagt man hinner inte lyssna på allt men försöker. Vi lever i en medeltid i mycket med pest mörker och religion. Och  Renässans i musik och nyskapande och i tankar.  Och det gillar man ju. Och skit i medeltiden.

Av Jammar. - 30 mars 2020 11:33

Var ut och handlade lite proviant. Och en en gång så blev det tjafs om avstånd i kön på en affär. Att vissa måste klättra en på ryggen. Jag vet ju att jag är väldigt charmig men nån måtta får det ju va. Hon var från en by där alla anses vara inavel. De kan väl vänta tills efter pesten. Men det som gjorde mig mest arg var att hon sa att jag är inte rädd för pesten. Och då fräste jag till och sa att jag var det. Då ramlade det ner en pollett som sa att. Opps jag är karske inte ensam här på jorden hos henne. Hon kände sig nog jäkligt olustig.

 

Av Jammar. - 30 mars 2020 09:31

Nä inga nära förhållanden i dessa pest tider. Nä int nått kärleksvirus nu. Men jag är duktig på sms flörta så för för 20 kr så får du ett sms på morgon där du hälsas med vad vacker du är och på kvällen ett hett godnatt sms. Bara för 20 kr månaden,, ;) 

Av Jammar. - 30 mars 2020 09:14

Tänkte till lite mer. De är bra att de sänder gamla Stockholms serier så de håller sig hemma. Undrar om de har tänkt så?


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards