Alla inlägg under mars 2020

Av Jammar. - 30 mars 2020 08:59

Nu försöker stockholmarna inte bara döda oss med pesten nu ska SVT sända gamla Stockholms serier som skärgårds doktorn och annat trams som gör att man dör av tristess. De ger sig inte fröns de har utrotat hela landet. Tur man har fler kanaler!



Av Jammar. - 30 mars 2020 08:08

Varför först smitta folk och sedan lägga in de för vård. Är det inte bättre att inte göra folk sjuka. Inte skicka runt folk som är smittade. Jag fattar inte hur de resonerar? Men nu är det försent att göra något. Tåget har gått så att säga! Nu försöker myndigheter klara skallen, för huvuden kommer att rulla när pesten är över.

Av Jammar. - 30 mars 2020 07:15

Minus fyra grader och sol. Tryck 137-101 p77 ja ok. Ja folkhälsomyndigheten ger en huvudverk. Ena dagen säger de att man inte ska hamstra. Och vissa gånger säger de att man skulle ha hamstra. När man handlade förut skulle man inte hamstra och nu om man går för ofta och handlar så säger de att du skulle ha hamstrat. S törs vi inte gå ut för smittade kapitalist stockholmare kommer hit och smittar. Ortsbefolkningen har helt plötsligt blivit kanonmat för folkhälsomyndigheten och stockholmarna.


Av Jammar. - 29 mars 2020 18:07

Ja då har smaskat på första grisfoten i pestens tid och det var gott som vanligt. Så är det väl nyttigt också.

 

Av Jammar. - 29 mars 2020 17:32

Nu är luftfiltret tvättat och ett nytt är påsatt. Så har jag ingen plats i köket för att baka. Det är fullt av syprylar, tyger och trådrullar. Så är det väl svårt att få tag på Jäst. Men jag har bröd i frysen. Så har jag spisbröd.

Av Jammar. - 29 mars 2020 16:26

Noll grader och snöar, solen skiner ibland. Tog en tupplur efter maten, kyckling rester från i går. Tog ett Tryck på 135-106 ja ok. Såg nu vad jag har glömt, tvättat förfiltret till luftrenaren. Får fixa det senare, det går fort..

Av Jammar. - 29 mars 2020 11:29

Har diskat moppat golven vädrat sängkläder och nu ska rengöra saker med mitt fruktade rymdvapen (strålpistol). Fick vapnet när jag var frivillig i den intergalaktiska osociala armen på planeten Agodin. Tjo. 

 


Av Jammar. - 29 mars 2020 09:43

Ja man kan ju piffa till det. Surdegs bröd med spenat blad och gustafskorv med 80% hästkött, jätte god. Tur det finns många hästar här i landet så vi har nått att äta i pestens tid.

 




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards