Alla inlägg under juli 2020

Av Jammar. - 31 juli 2020 19:42

Kan bli bilder på månen i kväll..

 

Av Jammar. - 31 juli 2020 14:53

Nu När vanligt folk kämpar så blir de rika ännu rikare i pandemins tid. Blev angripen av en högerextrem i en affär i dag. Har fått varit i fred nu ett tag så det kom som en överaskning. Allt gick bra. Tror kasörskan blev mest chockad. Är mest rädd för en kniv i ryggen eller nått sånt. Har fått sovit nu ett tag så nu känns det bra.. Men kampen går vidare, allt till alla och va solidarisk..

Av Jammar. - 31 juli 2020 08:40

Har aldrig haft så fina blommor som nu. Man pysslar och plockar bort dåliga blad. Så har jag blivit lugnare, i alla fall när jag handlar. Förr så kasta man ditt pinnen så fort det gick och slängde på varorna. Så blev man irriterad om det var nån som fippla på för mycket i kassan. Nu står man snällt och håller avstånd och väntar på att det ska bli tomt vid kassan. Lustigt va?

Av Jammar. - 31 juli 2020 06:08

Fjortongrader och mulet. Kaffet måste få verka innan jag kommer igång.. ..

Av Jammar. - 30 juli 2020 16:44

Jippi nu får man åka till Brasilien. Men grejen är väl vem fan vill åka dit. Då måste man vara hjärndöd.. Åk till Brasilien och bli smittad och dö.. Veckans erbjudande.. Ställ upp i en tävling och vinn en resa till Brasilien..


Av Jammar. - 30 juli 2020 10:55

Skydd mot regnet och mot smittan..

 

Av Jammar. - 30 juli 2020 07:57

13 grader och blött ute.. Jag känner mig glad i dag fattar inte varför.. Jag sov bra i natt om det är därför? Mera munskydd till folket! 

 

Av Jammar. - 29 juli 2020 07:11

Nu har man fått kaffe och hjärnan börjar fungera. Sitter och tänker på om alla dör och jag blir den enda överlevande. Vad skulle jag göra då? Man får göra en lista så man är förberedd.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards