Alla inlägg under januari 2019

Av Jammar. - 31 januari 2019 19:14

17 grader kalt ute och behagliga 22 grader varmt inne och tryck 139-97 p73 med lite jäklar anamma!  Men snuvig som tusan krimen det bara rinner ur näsan. Så den nya mat skandalen igen. Vågar vi äta på restauranger eller köpa kött i butiker?


Av Jammar. - 31 januari 2019 07:22

Ha.. Nu har man lurat det eviga mörkret en gång till, med lite mörk choklad och öl. Nu är det bara på 165-112. Om det är förkylningen  (krimen) som gör att trycket är högt. Krimen är förkylning på jämska. Som sköra satt på skagan och glåm åt fäsen. Ni fattar va?

Av Jammar. - 31 januari 2019 06:38

Minus 24 grader ute nu och har fortfarande krimen fast jag oj oj högt tryck  nu på morgonen 176-115 p77. Fast jag vakna med ett gott humör och skrattar och ler. Ska man dö så får det med ett leende och skratt på läppen!

Av Jammar. - 31 januari 2019 01:58

Minus 21 grad ute inte så kallt men kallt och behagliga 21 grad varmt inne! Tryck 155-114 p67 inte så illa? Älskar musik och fått en låt från Flying Beats som är pur färsk bara 570 visningar och älskar den. Tycker om arab inspirerad tekno musik. Jag var nog kamel ryttare i mitt tidigare liv. Ser mig själv ridandes på en kamel bland sandöknen och tusen och en natt prinsessor.

Av Jammar. - 31 januari 2019 01:37

Ja på jämska heter blötsnuva krimen. Och det har drabbat mig. Vakna med att jag är totalt täppt, ingen feber utan det rinner ur näsa och ögon. Satt på tven och kollar på nått naturprogram och upptäckt att jag inte tycker om att se en orm äta en annan orm. Det ser så groteskt ut? urk. Annars så finns det inte så mycket jag inte tycker om. Men nu så har jag en sak man inte tycker om. En orm äter en annan orm.

Av Jammar. - 30 januari 2019 06:55

Tolv grader kallt ute men lugnt.151-124 p68 tja hyfsat. Vakna med dans nu på morgonen? Ja märkligt... Blev en resa in till stan i går och det gick bra. Träffa en  som har slutat med potatis ris pasta och har gått ner 19 kg. Ska äta upp potatisen som jag har sedan ska man väl pröva, kostar ju inget. Läste något om att kokt potatis som har legat ett dygn i kylskåpet ska vara nyttigare?

Av Jammar. - 29 januari 2019 18:40

Ja vm i Åre är ett stort kapitalistiskt pyramid spel som borde bojkottas. Många lokala företag kommer att få gå i konkurs eftersom de inte får betalt. Som snickare, rörmokare elektriker, osv. så alla dessa ungdomar som ska jobba i tält och andra event som inte kommer att få betalt. Ja utförsåkningen är en kapitalistisk fritids sysselsättning. Som bara finns till för att lura folk på pengar. En biljett kostar visst 500 kr. En öl i ett tält ska visst kosta 110 kr. Ja att myndigheter godkänner detta är svårt att förstå. En regel här är att gör aldrig affärer med nån från Åre!

Av Jammar. - 29 januari 2019 13:36

Ja Svenskarna är nöjda  med att den nya brunhögern fick på moppe (M KD SD)! Vi slipper detta med att ta från de fattiga och sjuka och ge till de rika och rasistisk politik med en snut i varje knut. Och att kvinnor fick mindre att säga till om sin egna kropp! Tjo så vi är ganska nöjda med hur det gick efter många turer hit och dit!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards