Alla inlägg under juni 2022

Av Jammar. - 30 juni 2022 16:51

Ja nu har begravningen varit och jag har tagit farväl av min mamma. Sorgbandet lämnades på kistan och och jag fick säga hej då mamma. Mycket trevligt och proffsigt folk som hjälpe till med att hjälpa mig att ta farväl.

Av Jammar. - 30 juni 2022 06:40

23 grader och simpsonhimmel här i landets mitt. Ska visst bli regn?

Av Jammar. - 29 juni 2022 19:35

NATO skiten och avtal med Turkiet en skam för landet. Ja det är ett svek för vad detta land ska stå för, frihet och trygghet för frihetskämpar.  Tar vi steg mot diktatur eller polisjunta? 



Av Jammar. - 29 juni 2022 08:19

18 grader och mulet här i landets mitt, mer normala temperaturer.

Av Jammar. - 28 juni 2022 06:54

23 grader och sol här i landets mitt. Blir en ny het skit dag. Men såg att vädret ska bli bättre till helgen och nästa vecka, svalare. Så är de kristna stollarna några jäkla skurkar som försöker pracka på vanligt folk flera lögner. Värre en bilhandlare tamefan..




Av Jammar. - 27 juni 2022 06:01

25 grader och sol ute här i landets mitt. Blir en het dag. Somrarna är inte sköna längre med extrem hettan som har kommit de senaste åren. Detta är straffet för att kapitalisterna har skitat ner jorden.

Av Jammar. - 26 juni 2022 15:25

36 grader ute nu i skuggan, här i landets mitt. Hörde ambulansen nyss säkert nån som fått värmeslag. Själv så har jag svalt och skönt inne, AC.. Så har jag kylplatta till datorn så den funkar bra, rekommenderas varmt, he.

Av Jammar. - 26 juni 2022 07:44

En ros i hettan.  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards