Alla inlägg under februari 2019

Av Jammar. - 28 februari 2019 15:18

Ja vi har det starkast damlaget i värden! I skidåkning! Heja tjejer..

Av Jammar. - 28 februari 2019 06:54

Kasmir Pakistan Indien. De skjuter på varandra där. Det förunderliga är väl att Sverige har sålt otroliga mängder vapen dit.  Så ett nedskjutet  flygplan som är från oss är också nedskjutet med raketer som också är från oss? Vilket slöseri. Och mänsklig dumhet.


Av Jammar. - 28 februari 2019 06:01

En grad varmt och blåst ute. Tryck 132-97 p85 Tjo. Det blir en nagelbitare i dag med damernas stafett som ska ses i soffan. Ut vill man int eftersom det blåser och man kan få nått träd i skallen.

Av Jammar. - 27 februari 2019 15:40

Jaha? Blod doping bland skidåkarna. Flera åkare från olika länder har åkt dit, vissa satt med kanyler i armarna när polisen kom. Nu sitter man och tittar på en pris ceremoni där Sundby åkte dit även han för doping. Skulle behöva lite nytt blod i dag.


Av Jammar. - 27 februari 2019 08:42

Är så fruktansvärd dålig i dag, bakfull. En granne och jag delade på en flaska wiskey och ett antal öl i går till skidåkningen. Jag brukar inte dricka starksprit och nu vet jag varför. Det är väl skidåkning i dag också men det blir ingen sprit. Nä int nått vin kvinnor och sång i dag.

Av Jammar. - 27 februari 2019 06:57

Redan fem grader varmt ute men lugnt. Tryck 144-100 p 72. det är väl ok? Ja det blir nog en fin dag med lite sol. Skönt att ha blivit av med tjockteven, blev så mycket mer plats. Och kul att nån ville ha den så jag slapp slänga den.

Av Jammar. - 26 februari 2019 16:00

Jag skriker jag vrålar jag grinar för frida . Doping norskan van men det går ju att diskutera.

Av Jammar. - 26 februari 2019 10:32

I går så hade jag en bild från förra året i samma tid. Nu tog jag på samma plats nu på morgonen. Så har jag fått min gamla symaskin såld och tjocktven också helt underbart.. Den nya bilden från i dag är underst.  

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards