Alla inlägg under januari 2021

Av Jammar. - 31 januari 2021 12:21

Bakar i dag. För att göra limpan mindre så gjorde jag två bullar.

 

Av Jammar. - 31 januari 2021 07:38

Sexton grader kallt ute och svart. Satt och reta upp mig på att chefer och annat borgarpack fifflar med vaccinet i flera län i landet. Vissa har ingen skam i kroppen. Stjäla vaccin från de som verkligen behöver det. Det är så borgarna vill ha det, äta eller ätas.



Av Jammar. - 30 januari 2021 15:47

Jippi vad skönt att se den norska läppsalvan åka på stryk av Svan.. Anders blomkvist den norska kommentatorn på svt lär väl lida nu.. Tur man har eurosport så man slipper höra hans skit snack om hur bra norskorna är..



Av Jammar. - 30 januari 2021 08:35

Eu har nog köpt grisen i säcken och försöker nu komma undan med äran i behåll. Det de har köpt visar sig vara verkningslöst som att äta en banan. Varför köper man inte ryssarnas sputnik 5? Det ser ut att funka. Kina har också ett hyfsat bra vaccin. 



Av Jammar. - 30 januari 2021 07:23

-21 minus o svart ute. Nyss vaknat. Vill inte ge mig in i vaccin resonemanget eftersom det är en jäkla soppa. Tror det är en bluff allt. Vad vare jag sa, att det skulle flippras bort. Lär väl aldrig få nått vaccin.

Av Jammar. - 29 januari 2021 19:56

Ja vilken märklig kvinna och en otroligt bra sångerska och artist. Hennes videor är ju helt otroliga.

Av Jammar. - 29 januari 2021 19:26

Nu kan det bli nätter på -30 grader igen här i mitten av landet. Men vad gör det ska inte vara ute på nätterna. Men dagarna ska vara -20 till -25 det blir jobbigt eftersom jag har astma. men tar jag mycket medicin så funkar det någorlunda. Så detta med att ha munskydd är bra har jag märkt när det är kallt.. Kommer att ha munskydd även efter pandemin när det är kallt. 

Av Jammar. - 29 januari 2021 13:09

OBS! Skuret med skärmaskin.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards