Alla inlägg under oktober 2023

Av Jammar. - 31 oktober 2023 18:18

Varför sänker man inte båten Marco polo med torpeder och sedan bombar skiten med termit så allt får brinna upp? Skit i bärgningen. Det är det enda vettiga.

Av Jammar. - 31 oktober 2023 07:52

Fem grader kallt och fan inte är det nått snökaos här i landets mellersta del.

Av Jammar. - 30 oktober 2023 19:37

Att vaccinera sig eller inte? Vete fan hur jag ska göra? Har pratat med två som jag litar på och är vettiga. De är lika tveksamma som jag. Tror jag väntar med beslutet. Tog influensa sprutan för tre år sedan och blev sjuk.. Går tillbaka till handskar och munskydd. Och håller avstånd. Fy fan vad trist..


Av Jammar. - 30 oktober 2023 06:26

Två grader kallt och svart ute här i landets mellersta del. Och nån snö finns det ju inte. 27 500 kr i månads lön minimum ja det är bra. Höj lönerna så stannar folk här i landet, era snåla jäkla arbetsgivare..

Av Jammar. - 29 oktober 2023 06:20

Fyra grader kallt och svart ute här i landets mellersta del.

Av Jammar. - 28 oktober 2023 09:30

En grad kallt och mulet här i landets mellersta del. Såg ett himlafenomen i natt.men det var bara månen som är full.

Av Jammar. - 27 oktober 2023 15:47

Är  halluin firandet med monster en anpassning till NATO?  Snart har vi masskjutningar också.. Vi ligger risigt till.KKK och vit makt. knackar på dörren.

Av Jammar. - 27 oktober 2023 06:10

Noll grader och svart ute här i landets mellersta del.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards