Alla inlägg under mars 2018

Av Jammar. - 28 mars 2018 04:27

Att slänga ut de falska profeterna ur kapitalisternas börs?

Av Jammar. - 27 mars 2018 09:29

Sitter och kollar på solvindar och just nu är de måttligt höga. 540,4 km/sec. Vi kan nog räkna med ett större utbrott snart? Då all elektronisk utrustning slås ut? Inget med elektronik kommer att fungera som datorer mobiler eller bilar, vi kommer inte att ha någon el.  Det blir värre en när kriget kommer och alla blir drabbade.. Vilket mardröms seminarium va. Nu är det inte så illa. Tänk på att ha sprit till spritköket hemma och tändstickor. Konserver för minst 14 dagar och vatten dunk. Vatten i en dunk är drickbart i ca 6 månader..

Av Jammar. - 27 mars 2018 06:29

Det är -17 grader och blå himmel fast det inte är riktigt är ljust ännu. Var ute mycket i går så lite huvudverk och solbränd är man i dag. Solen tar hårt i denna tid på året och strålarna som studsar på snön. Det går nästan inte att vara utan solglasögon det är så starkt ljus. Fick tillbaka min skinnjacka i går. var tvungen att byta blixtlås. Så beställde jag en special kudde av min sömmerska. Få se vad det blir? Jag är så lång så jag behöver en kudde att sitta på så vinkeln på knäna blir ok. Om jag sitter i för låga stolar så har jag knäna under hakan.

Av Jammar. - 26 mars 2018 16:48

Ja ja vi anarkister och kommunister vill helst inte vistas i samma rum men denna gjorde han bra. All heder åt den arbetande klassen!

Av Jammar. - 26 mars 2018 07:49

Låt inte Politiska partier lura dig! Eller kristna falska profeter! Eller Vargar i får kostymer som sd partiet t.ex Allt som har en hirarkistisk  uppbyggnad ska man akta sig för, eller konformister!  Det är kallt här i dag -16 grader men blå himmel givetvis. Ska också få igen min jacka i dag efter blixtlås byte.

Av Jammar. - 23 mars 2018 10:41

En man som har gjort det lättsammare för oss latoxar och talgoxarna också. Rensade ut frysen i går på gammalt bröd. Det blev en hel påse full. som jag var och stoppade i tunnan. Så slipper jag mata. Eftersom jag är en latoxe. Skitbra tycker jag. Fler sådana initiativ för oss latoxar...

 


Av Jammar. - 22 mars 2018 08:12

Ja jösses stå i kö för att vara i kö för att få köpa en damväska? Ja man förstår ju varför värden ser ut som den gör.. He he he..

Av Jammar. - 19 mars 2018 06:41

Man kan inte göra annat en att skratta åt dårarna.. He he he.. Men det är ju trevligt att få sig ett gott skratt så här på måndag morgon! Här är det varmt -1 grad och dimma. Det är bara två dagar tills solen är mer uppe en nere och det är ju roligt. Här i mitten av landet har det redan vänt solen är uppe mer än 12 timmar och sju minuter..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards