Alla inlägg under mars 2018

Av Jammar. - 12 mars 2018 14:48

Ja trevligt att få se den gökandes adelns avkommor.. Skulle vara lika trevligt att få se städerskan, vårdbiträdes eller kassörskans avkommor också.. Klasskampen för ett rättvisare liv för alla. Mera klasskamp..


Av Jammar. - 12 mars 2018 07:23

Funderar på vilket av mina dumheter jag ska berätta.. Tror jag tar den om när jag skulle diska kaffe pressen. Det är ju en glas kopp där man häller kaffet och vattnet så är det ett handtag utanpå. Såg att det hade blivit kaffe och sutter mellan glaset och handtaget. Ända sättet var att trycka ut glaset ur handtaget. Så vad gör jag jag tar och trycker med tummen på botten, inget händer. Och jag är tjurig så trycker hårdare tills glaset går sönder.. Skär nästan av mig tummen och blir gipsad opererad och sjukskriven i två månader för en kaffe press som jag ville diska.. Lägg märke till krysset på höger handen så de skulle operera rätt tumme..    

Av Jammar. - 11 mars 2018 18:54

Det blev 1-0 till ÖFK..

Av Jammar. - 11 mars 2018 18:45

1-0 till Östersund

Av Jammar. - 11 mars 2018 18:23

0-0 i andra efter 20 minuter

Av Jammar. - 11 mars 2018 07:49

Ännu en gång har skidåkar publiken i Norge skämt ut sig. Holmenkollen och fem milen avslutades i fylla och slagsmål folk svimmade enligt politin. Panikartade scener i skidspåren när folk skulle ta sig därifrån. I tunnelbanan blev det tunnelbana olyckor när folk hoppade ner på spåren. Många fick ström i sig. Det var ett fullständigt publikkaos.

Av Jammar. - 11 mars 2018 07:13

Minus sex grader och ingen nysnö ännu. Solen kan även titta fram i dag. " Jag älskar att betala skatt. Jag är arg för klassklyftorna och vet vilken sida jag vill stå på"


Av Jammar. - 10 mars 2018 06:01

Det är minus elva grader nu och det har inte kommit nån nysnö i natt. Det ska visst va hyfsat nu i två dagar med sedan kommer nya stora mängder snö..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards