Alla inlägg under mars 2019

Av Jammar. - 31 mars 2019 17:08

AIK-ÖFK 0-0 kunde ha varit 0-1 till Östersund   det small i stolpen i första perioden.

Av Jammar. - 31 mars 2019 12:15

Var på affären behövde en snusask och bacon . Gick och tänkte på en vän jag har, och om hon var ute och övningskörde med sin dotter. Och vem svänget in på parkeringen just när jag kommer fram. Ibland blir man rädd över sina egna förmågor. De var inte så lika varandra tyckte jag? Så träffa jag en styvdotter till min fotbollskompis och fick höra att han är på sjukhus och nog aldrig mer kommer hem igen, så det var trist..

Av Jammar. - 31 mars 2019 09:33

Noll grader och soligt. Tryck 144-110 p83 så där lagom högt. Blir väl en helt vanlig söndag i dag ska försöka hålla mig borta från allt och alla. Bazinga.

 

Av Jammar. - 30 mars 2019 13:19

Bankmaffian ställer sig över Sveriges rikes lag. Vägrar att lämna ut dokument som avslöjar skattefuskare och penga tvättare. Domare och åklagare står som dumma fågelholkar och spelar dumma så att dokumenten inte ska bli komma till allmän kännedom. Eftersom de är själva insyltade i denna härva..

Av Jammar. - 30 mars 2019 10:50

Hur är det med vårkänslorna? Den frågan fick jag av en av kassörskorna när jag var ute och handlade förnödenheter inför dagen..En jäkligt stor ananas..  Svar blev-prata inte om eländet, de är totalt okontrollerade..

Av Jammar. - 30 mars 2019 09:15

Solen snurrar ca ett varv per år men rusar fram i rymden i 800000 km/h så följer jorden och alla andra planeter efter. Om alla planeter kring solen släppte ur färgad rök så skulle det bli en vacker spiralform. Så om det fanns en som de kristna kallar det en gud så måste han va en jäkel på att kuta..Vi är aldrig på samma ställe i rymden utan vi är hela tiden på nya ställen. Just nu är solen lugn men i går var det lite solvind..


Av Jammar. - 30 mars 2019 07:53

Två grader varmt och lite nysnö på backen det har väl snöat i natt. Tryck 153-110 p70. Sov otroligt länge nu på morgonen har säkert sovit tolv timmar i natt. Ja jösses. Om man skulle ta och festa om i dag. Bara skit på teven och taskigt väder, så läge för lite rajtan tajtan.


 

Av Jammar. - 29 mars 2019 17:42

Jag kan va ditt solsken i dag. En dag med blåst och sol, regn och sovit på soffan till och från. Kollar om det växer i såhinkarna som jag sådde i går..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards