Alla inlägg under april 2021

Av Jammar. - 30 april 2021 19:28

Alla firar vi på våra sätt och så ska det vara..

 

Av Jammar. - 30 april 2021 11:13

Dagens ros som är sänd. Det snöa här för en stund sedan här i landets mitt. Var tvungen att gå på affären och handla det är ju stängt i morgon på arbetarrörelsens dag. Tack alla som jobbar på affärer som utsätter er för smitta risker.

 


Av Jammar. - 30 april 2021 07:04

Noll grader och simpson himmel. Annars som vanligt smittan ökar.

Av Jammar. - 29 april 2021 05:59

Tre grader varmt och halvklart. Bara måsarna som skriker.

Av Jammar. - 28 april 2021 13:05

Dagens ros som är sänd. Så snöar det ute.

 

Av Jammar. - 28 april 2021 10:41

Jag måste bara berätta om mina vaccinturer. För några veckor sedan så försökte jag boka tid men då var jag för ung. Men för en vecka sedan så fick jag tid men då detta med att gå i kyrkan upp, så då vägra jag. Nu tog jag tid att boka tid och fick en ny tid nu på eftermiddagen. Men de ringde de och avbokade tiden för en stund sedan, eftersom nu är jag för gammal, så nu måste jag ringa på måndag och försöka boka en ny tid?  Tror de inte har nått vaccin?


Av Jammar. - 28 april 2021 08:06

Två grader varmt ute och sol. Så är det som vanligt smittan ökar och så har vi fått en ny variant av smittan. Inte så konstigt vi har ju svängdörrar vid våra gränser och släpper in folk från andra länder. Nu spelar det ju ingen roll eftersom smittan finns ju här redan. Klantarna på myndigheterna har ju sett till det. Folk får ju resa kors och tvärs som de vill. Och det är ju borgar jävlarna som reser mest.





Av Jammar. - 27 april 2021 10:34

Krokoms egna Älvsjömässan. Undrar vad det har kostat oss skattebetalare? Att sätta dit två baracker, så var det flera snickare som byggde ramper och inredde under vintern för att användas till vaccinering.. Nä, nu används de inte för vaccinering så bygget var totalt onödigt, utan man blir tvingad att gå i kyrkan. Och de som inte vill gå till kyrkan får inget vaccin. Och så har de förstört en trevlig gångväg till parken.

 



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards