Alla inlägg under maj 2019

Av Jammar. - 31 maj 2019 12:13

Det ringer på port telefon och man hör ett barn som säger. Har du några Kontanter eller pant, som värsta rånaren. Hi hi. Det var nån skolklass som ville ha. Och jag har ju en massa pant så det var välkommet.

 

Av Jammar. - 31 maj 2019 10:52

Får inte han som han vill så hotar han med tullar eller sanktioner? Jag har ett förslag. Tror att England eller Frankrike, Kanada. Har nån självmordsbombare i nån fängelsehåla. Ge han eller hon ett lass bomber och lova att deras anhöriga ska få nån miljon om de bara spränger Trumpen i luften! Problemet med super kapitalisten är löst!

 

Av Jammar. - 31 maj 2019 06:06

Två grader och sol. Det är högervinden som gör att det är så kallt. Affischen blev skit bra På vissa ställen fick den sitta bara i 10 minuter så den träffa rätt i prick. Har fått en del hot också så den var skitbra. Skulle lägga in den här men den skulle censureras bort. Vissa sa att det var den bästa jag nånsin gjort. Jo så har jag fått ett argt mejl från SD. Det var nått om att de bara fans till för att rensa bort sådan som mig. he he. Så har de kristna  haft bön för mig att de ska rädda värden från sådana som mig. he he. Men tack en en gång. Min dotter älskade den och hon är feminist. Blev tvungen att ta tryck medicin Trycket var uppe i 210 i går.. Nu är det 164-119 p71. Tjo..


Av Jammar. - 30 maj 2019 08:05

Sex grader och sol mulet? Tryck 141-111 p71. Var upp och kollade kl 03,30 och då var det 0 grader. Så less på att bära växter ut och in nu. Som tur är så har jag inte så många kvar nu.


Av Jammar. - 29 maj 2019 10:48

Solen trilskas lite i dag, men bara kp4. Är nästan klar med jobbet för i dag ska bara sitta och vänta, få klartecken. Det blir en film dag i dag, det blåser kallt och småsnöar. Funderar på att se en film om tre kåta nunnor men vet inte. (obs ingen p film) Netflix.


Av Jammar. - 29 maj 2019 07:53

Det snöar här i dag och två grader varmt.. Urk burk. Tack. Måste sitta och jobba i dag. Är det nån typ av helg i dag eller? Det är så tyst ute.


Av Jammar. - 28 maj 2019 23:37

Ja jessus kristna stollar, leve jesuulina eftersom det var en på hittad bibel.


Av Jammar. - 28 maj 2019 05:07

Sex grader och regn. Blev väckt och vägrar att ligga och vrida mig, så upp och koka kaffe och ta en macka. Slå på tven och läser text tv att politiker har lagt upp bilder på sig själva i grupp sex? Det var visst brunhöger folk. Och att de har avgått? Varför då? Det är väl ok med lite orgie. Kan va detta med att lägga upp bilder på nätet? Så trist för de som inte får ha grupp sex och får se andra ha det.. Tryck 159-112 p65. Så har avsnitt 4 i chernobyl kommit, ska se det under dagen. Avsnitt 3 var inte så bra men ok. I dag ska jag vara Lazy! Och reta konformisterna...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards