Alla inlägg under december 2017

Av Jammar. - 31 december 2017 19:32

Ett stort glas öl och full volym..

Av Jammar. - 31 december 2017 19:17

Sara Connor son of preacher?

Av Jammar. - 31 december 2017 19:00

Det var nått om att jag är en stor knöl.. En granne ville komma hit.. Jag vet hur det blir.. Skyllde på dåliga räkor.. Nä frunderar på att ställa klockan på kl 02,00 i natt det är hockey sve- rys.. Men kan spela in.. har en inspelningsbar box.. Fan måste ringa och höra om hon vill komma hit.. Dåligt samvete nu... Hittar inte rätta läget på datorn och sladdar med den nya soffan..


Av Jammar. - 31 december 2017 08:04

Jäkla julmust.. Skulle ta ett glas must! Har musten ståendes vid vädringsfönstret så den är kall.. Men den var för kall isfrysen.. så när jag öppnade korken så bokstavligen exploderade den i köket.. Allt är nersprutat.. Så nu har jag det jag gör.. Såg det som ett tecken att jag ska inte dricka must utan ta en öl istället..

Av Jammar. - 31 december 2017 07:26

Ska bli kines så kan man fira nyår efter den andra nymånen efter vintersolståndet.. Som blir den 16 februari 2018 enligt våran almanackan.. Så inget gott nytt år till mig tack! Ännu ni får vänta tills 16/2 Kapich...

Av Jammar. - 31 december 2017 06:33

När ska man fira nyår? Är man lite allmänbildad och berest så vet man att nyår firas lite då och då.. Beroende på vart man är..Bäst är nog Ryssland för där kan man fira nyår tre gånger. Jag skulle föredra att nyår och jul firades samma dag den 21 december. Och så är det kallt i dag minus 24 grader.. Tur att man slipper sova ute under bar himmel..

Av Jammar. - 30 december 2017 11:25

Sitter och funderar på pedagogiken för barn.. De bor i Lidingö.. Och mitt barn barn går på ett dagis där man anammar Emile pedagogiken och Montessoripedagogik som är en anarkistisk pedagogisk lära. Hon går på ett dagis där de är ute.. Kapitalisterna gillar att vi anarkister tar hand om deras barn.. Ja Jäklar..


Av Jammar. - 30 december 2017 10:49

Ska tamefan sätta en kätting med lås på disktrasan.. Varenda gång min dotter är här så ska hon slänga disktrasan.. Hon tror disktrasor växer på trän.. Har haft den nu i ett halvår och skulle kunna använda den i minst ett halvår till.. De är ute och åker skidor nu men ska skriva en lapp så jag inte glömmer detta med disktrasan..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards