Alla inlägg under mars 2021

Av Jammar. - 31 mars 2021 23:15

Religioner är en bluff den största bluffen nånsin. Bibel gud jesus är bara påhitt.

Av Jammar. - 31 mars 2021 12:43

Har bakat sockerkaka jag.

 

Av Jammar. - 31 mars 2021 08:22

Nu är mitt skolarbete klart om månen :) Det känns så. Men det har lärt mig mycket om månen.

 

Av Jammar. - 31 mars 2021 06:57

Sjukvårds personal nekas ta ut påskledighet för att den rika och medelklassen ska få resa runt och smitta ner. När skiten är över ska enbart den rika överklassen få betala pandemin med höjda skatter. Alla ska inte vara med och betala det dom har ställt till med.


Av Jammar. - 31 mars 2021 06:06

En grad varmt och halvmulet ute, Såg att de har det varmt i södra delarna av landet och varnar för skogsbränder. Här i mitten ligger det fortfarande snö kvar. Så ökar smittan och fortfarande inte något vaccin finns.

Av Jammar. - 30 mars 2021 19:03

Ja nuså har jag bara att skriva faktatext under om månen. Och om pandemins år och datum när jag tog bilden och klockslag.

 

Av Jammar. - 30 mars 2021 13:11

Dagens ros som är sänd.  

Av Jammar. - 30 mars 2021 09:19

Sitter och påtar med att göra en månkarta detta är första test eller utkast ska ändra på allt. Pandemikarta på månen.

 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards