Alla inlägg under maj 2020

Av Jammar. - 31 maj 2020 18:38

24 grader inne och 52 grad ute på balkongen. Nyss ändrat.  Det är rekord. Det luktade bränt så jag stängde balkongdörren så jag slipper bry mig..

 


Av Jammar. - 31 maj 2020 08:11

14 grader blå himmel så blev det sommar, vinter först så tio dagar vår och nu sommar. Tryck 136-102 p63 ja ok.. Måste snart ut och vattna blommorna. Sov nog för mycket, lite slö.. Behöver kaffe och lite hård musik..


Av Jammar. - 30 maj 2020 20:26

Det finns ingen gud eller himmel allt är en stor bluff..

Av Jammar. - 30 maj 2020 08:53

Jag är så grym så att man inte skulle inte platsa ens i helvetet man skulle bli utsparkad av den lede själv, om han vågar. Trivs bäst när det är mörkt och gillar det som händer efter midnatt.. Känner mig så sjukt skitig och äcklig.. Gillar att använda tungan när jag slickar på en glass...


Av Jammar. - 30 maj 2020 08:05

Nio grader och mulet. Ska visst bli fint på dan. Tryck 145-106 p84 nja.. Kaffet sitter bra så här på morgonen. Så en macka med kyckling och timjan och några bitar annans. Få se om jag känner för att gå på affären i dag, är det många bilar på parkeringen då skiter jag i det.. Svälter hellre.

Av Jammar. - 29 maj 2020 19:24

En anställd innom hemtjänsten som var hungrig som tog mat och blev avskedad och fick löneavdrag och fick en varning. Ja det är skillnad på folk och fä.. Fan va förbannad man blir.. 

Av Jammar. - 29 maj 2020 19:09

M-topp politiker som åkte fast med byxorna nere för sex köp kallar det en olycklig grej i helgen.. Nu kan han få skattebetalarnas omställningsbidrag på 100 000 tals kronor? Så är det..


Av Jammar. - 29 maj 2020 18:03

Ja politiker har munläder som det heter.. Anders Tignell har oljat sitt eftersom han är nog rädd för att få folkets hat mot sig när detta är över. Fortfarande är det höga dödstal och insjukna. Åldringsvården med hemtjänst och åldringshem har otroligt höga insjuknade och döda i covid-19. Kapitalismen går före människoliv. Arbetsmiljöverket har sjunkit till noll efter avslöjanden om rövslickeri med arbetsgivare..



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards