Alla inlägg under juni 2019

Av Jammar. - 30 juni 2019 13:29

Nu är tvättstugan klar.. Upplägget för tvätten i dag var att jag skulle få ost och kex med öl när jag var klar.. Det var som en morot, har aldrig tvättat så fort.. Men nu är allt vikt och nedstoppat.. Sitter och smaskar på kexen och osten och smuttar på ölen.. Och tittar på SM veckan..


Av Jammar. - 30 juni 2019 07:58

Tolv grader mulet men nästan ingen vind.. Tryck 143-108 p96. Så gick det ju bra i fotbollen i går ÖFK - Göteborg 0-0 så blev det vinst för svenskorna med 2-1.. Så ska jag försöka samla ork så jag orkar med tvättstugan..

Av Jammar. - 29 juni 2019 18:44

Sparka skiten ur den nationella ultra kristna högern med nazister och annat rasistiskt och kvinnoförtryckande pack som vill försämra för folket.. Jag anser inte att rökarna försämrar livet för folket för oftast så går de undan när de röker.. Om man är sugen på att förbjuda saker så finns det annat att rikta in siktet på.. Jehovas och Nazistiska organisationer sånt skit..

Av Jammar. - 29 juni 2019 07:16

Tolv grader och halvmulet med mycket kraftig vind.. Har sovit en stund efter nattens bravader.. Tryck 150-106  p79.. Lätt frukost med bacon och potatis, kokta i går. Jag har skurit baconen själv (skärmaskin) Och det blev bra. Fick de lagom tunna för knaper stekning.. Köpte lättrökt rimmad sida..

Av Jammar. - 29 juni 2019 04:36

Nu blåser det kraftiga högervindar.. Vakna av att markisen har blåst ur sitt fäste och det slamra som tusan jag lär ha väckt hela byn.. Men nu är det fixat.. Jag röker inte själv och som en sann Anarkist så får folk göra som de vill.. Vill de röka så låt de göra det.. Man ska inte jaga rökarna som sämre människor.. Nu tycker jag att rökarna går undan när de röker, så det är ok för mig.. En av mina älskarinnor är rökare och det funkar ok..

Av Jammar. - 28 juni 2019 18:30

Vit rysse med hackad is.. Blommor fiser inte men den nyinköpta gör det.. En kött ätande växt som gör det, har jag här hemma--

Av Jammar. - 28 juni 2019 07:35

Glömde trycket 137-96 p98. Det finns inget solsken när du har gått..

Av Jammar. - 28 juni 2019 07:14

Tio grader och mulet ute och blåsten har gett sig.. Nu har blåögat snart försvunnit så jag slipper ha på mig solglasögon.. Är det nån som frågar så kan man säga att man sovit dåligt.. Jag tog stygnen i går så såret syns int.. Så vakna jag sent i dag. Det var duvor som pippa på min balkong annars så kunde jag sova längre..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards