Alla inlägg under juni 2019

Av Jammar. - 8 juni 2019 19:36

Solen trilskas.... Aktiva geomagnetiska förhållanden just nu...  Aluminium hatt på!


Av Jammar. - 8 juni 2019 07:37

Oj! Fjorton grader och mulet. Det åska i går. så det är skönare och friskare luft i dag. Och nu sitter jag och dricker kaffe med macka och apelsinklyfta. Har slutat med smör på mackan utan har bara spenat och korv på. Läste va spenat är och det är som att ta en vitamin piller. Så har jag börjat med surkål och det är bra för de nedre regionerna. Så rensar det kroppen, man luktar fan på morron så man får vara noga med hygienen. Nu köper jag på burk men ska göra själv när vitkålen blommar här, eller vad man säger? Så har jag ett barn som fyllde år i går 29 år.



Av Jammar. - 5 juni 2019 17:58

De kristnas substans är brun färgad av brunhögerns hat och rasism. Annars så har jag varit utan mobil nästan hela dagen eftersom jag glömde den hemma. Och det var helt ok ganska skönt och behagligt kände mig fri som en sann anarkist! Leve Anarkismen den skänker lycka.


Av Jammar. - 5 juni 2019 07:26

Tretton grader ute och soldis. Kan bli en stressig dag det ser man på trycket 156-124 p81. En totalt händelselös natt så iden att skriva är tomt.

Av Jammar. - 3 juni 2019 13:09

Europas svar på Star wars. En helt otrolig film Iron Sky The coming Race, som är nr2 och jag hoppas det kommer fler. Nu har Finnarna vågat göra det, politiska riktigheten- De som gjorde star wars inte vågade. Helt underbar film som jag hoppas blir nominerad till alla film tjosan priser som finns. Heja Finland friskt vågat.

Av Jammar. - 3 juni 2019 06:24

Tio grader och regn. Kaffet smaka otroligt gott med macka, prickig korv och färsk spenat. Nu är de kristna stollarna och SD ute och hamrar på med förbud. Klädförbud för muslimer och givetvis för kvinnor, vad är det för farligt med deras huvudbonad? Bitts dom?


 

Av Jammar. - 2 juni 2019 06:56

Sju grader och sol ute. Kan bli en fin dag i dag inte för varmt. Såg att solen kan trilskas om någon dag kan komma upp i kp6-7 om mina beräkningar stämmer. Tryck 142-105 p74.


Av Jammar. - 1 juni 2019 09:07

Ska hålla fingrarna i styr i dag, Ska stå emot frestelsen! Inte leka med godsaken i kakburken. Ska bara gå in i butiken och sedan ska jag gå ut.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards