Alla inlägg under januari 2018

Av Jammar. - 31 januari 2018 08:47

Som kvinnans frihet på 60 talet då de brände BH! Så är min frihet att få raka skallen, det är så otroligt skönt och frigörande.. Det var första gången i år.. Det är -7 grader och lätt snöfall här..

Av Jammar. - 31 januari 2018 07:14

Metamfetamin uppfanns i japan ca 1918 men strax före andra världskriget köpte tyskarna licensen för egen tillverkning.. Det användes nästan av alla tyska soldater, och det förklarar vissa saker som man har funderat på.. t.ex hur man stod ut med grymheter och blixtkriget.. Andra länder har också använt metamfetamin i krig. Det finns visst en hemlig laglig tillverkning av drogen lite här och där. Man har ju sett vissa personer lite här och där som har betett sig lustigt och det skulle förklara mycket. Nu tänker jag inte på de som drogar olagligt utan på de som tar drogen lagligt.. Såg ett program på tv 10 om nazisternas hemliga dokument, som gjorde att jag började fundera på saken..

Av Jammar. - 30 januari 2018 08:21

Två syskon står bredvid varandra.. Du står för nära säger den ena! Nä, du står för nära säger den andra.. Tänker på Lisa och Bart Simson.. USA och Ryssland är som två syskon. De två länderna måste växa upp för att älska varandra... Så har man slutat att lyssna på musik nu tittar man på musik..

Av Jammar. - 30 januari 2018 06:36

Ett militärplan från usa flög för nära enligt det ryska militärkommandot.. Planet från usa flög 1,5 meter bakom det ryska. USA uppmanas nu att sluta med denna typ av agerande. De amerikanska myndigheterna uppger att det amerikanska planet inte brutit mot några internationella regler. Inte så kallt i dag -5 och lugnt..

Av Jammar. - 29 januari 2018 18:12

Ja nyss satt klippmaskinen på laddning, eftersom det är dax för den förvårliga rakningen av skallen. Det tar ca 48 timmar att ladda den men då håller den minst ett halvår.. Bra när man ansar skägget..Att raka skallen själv är verkligen en besparing. Klippmaskinen har jag haft mycket nytta av!

Av Jammar. - 29 januari 2018 07:56

Svenskarna rika? I alla fall några.. Om de få rika skulle dela med sig, så skulle vi alla ha 1,8 miljoner kr var.. Så förlorade svenskarna handbollen i går. De var liksom förstenade eller rädda. Spanjorerna var betydligt bättre..

Av Jammar. - 28 januari 2018 18:57

Var tvungen att gå och köpa några bullar. Och har kokat några koppar kaffe. Så man orkar vara uppe och se Handbollen i kväll.. Så ska man inte bowla med sossar, de vill bara inskränka srike rätten!!!


Av Jammar. - 28 januari 2018 13:08

Det blev soppa kok på grönsaker i dag. Det är gott och nyttigt, billigt.... Så har jag städat bort en kabel som jag skulle behöva.. Måste jag åka ner till källaren och leta, suck.. Så fick jag till den extra hårddisken till tv boxen..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards